• Anonym (Klämmerskan)

    Kvinnor, kan ni låta bli att klämma på era män?

    Som jag förstår kan de flesta kvinnor inte låta bli att klämma pormaskar etc på sina män?
    För mig är det otänkbart att låta bli, jag MÅSTE!
    Måste inte ni andra det med ? : )

  • Svar på tråden Kvinnor, kan ni låta bli att klämma på era män?
  • Påven Johanna

    Min man har inga pormaskar eller dylikt men hade han haft hade han fått sköta sin hy själv. Du har kanske dermatillomani by proxy?

  • Anonym (Klämmerskan)

    Haha, ja kanske det.
    Men som jag hört runt så är jag inte ensam om att vilja klämma! Så störningen är kanske vanlig : )
    Jag blir fan euforisk när jag får syn på något klämbart på honom!
    Min dotter är likadan. Hennes förra pojkvän hade det inte lätt! Jag höll och hon klämde! Samma med min sambo också! Ibland får vi hjälpas åt när han är pipig!

  • Påven Johanna
    Anonym (Klämmerskan) skrev 2016-04-29 17:28:53 följande:

    Haha, ja kanske det.
    Men som jag hört runt så är jag inte ensam om att vilja klämma! Så störningen är kanske vanlig : )
    Jag blir fan euforisk när jag får syn på något klämbart på honom!
    Min dotter är likadan. Hennes förra pojkvän hade det inte lätt! Jag höll och hon klämde! Samma med min sambo också! Ibland får vi hjälpas åt när han är pipig!


    Aldrig hört talas om. Men vad? Håller ni alltså fast karlarna och gör illa dem i ansiktet? Jag försöker föreställa mig scenen utan att lyckas. Låter bisarrt, tycker jag. Men du menar att det är vanligt?
  • Anonym (Mia)

    Jag tycker att det låter rätt äckligt. Går din man verkligen med på detta?

  • Aikido

    Hm ja helt ointresserade brukar tjejerna inte vara men jag har aldrig haft någon som hållit fast mig. Det närmaste har nog varit:
    Hon: Gör det ont?
    Jag: Ja.
    Hon (leende, utan att göra uppehåll): Mes!

  • Anonym (Klämmerskan)
    Aikido skrev 2016-04-29 17:41:47 följande:

    Hm ja helt ointresserade brukar tjejerna inte vara men jag har aldrig haft någon som hållit fast mig. Det närmaste har nog varit:
    Hon: Gör det ont?
    Jag: Ja.
    Hon (leende, utan att göra uppehåll): Mes!


    Precis. Min karl är ju lite pipigare så jag får hålla honom med våld ; )
    Det är så otroligt lockande att klämma, och man måste liksom få avsluta det man påbörjade!
  • Anonym (q)

    va ,aldrig hört talas om. hur menar du att det är vanligt?

  • Butterscotch

    Min man är vuxen så det skulle han klara fint själv om han behövde. Aldrig att jag skulle ge mig på någon annans pormaskar eller liknande - äckligt...

Svar på tråden Kvinnor, kan ni låta bli att klämma på era män?