• Anonym (Bella)

    väcka killen för att jag är kåt eller inte?

    Hallå jag är en 26 årig tjej som är så jävla kåt just nu men min kille ligger och sover. Tror ni att han blir sur om jag väcker honom? eller om jag börjar ta på honom eller suga av honom? Han kanske vill sova vidare.. :/ what to do... Har varit såhär förr och då har jag gått ut till soffan och smekt mig själv och kollat på porr men vafan jag har ju en karl hos mig i sängen??

  • Svar på tråden väcka killen för att jag är kåt eller inte?
  • Anonym (Bella)
    kat and hard skrev 2016-04-30 00:05:00 följande:

    Väck honom


    Hur?
  • kat and hard
    Anonym (Bella) skrev 2016-04-30 00:07:37 följande:

    Hur?


    tyckte du redan ett bra förslag. Smek han och tala om vad för honom vad du behöver.
  • Anonym (Obvious)

    Nej gör för all del inte det. Skriv ett inlägg på ett forum istället. Det faller sig mer naturligt

  • Frontline

    Älskar när frugan väcker mig genom att smaka kuken och sen gränsla den för att rida av mig...
    Så är inte din man smygbög så kör på för fan...


    Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Anonym (Pappan)
    Anonym (Bella) skrev 2016-04-30 00:02:47 följande:

    Hallå jag är en 26 årig tjej som är så jävla kåt just nu men min kille ligger och sover. Tror ni att han blir sur om jag väcker honom? eller om jag börjar ta på honom eller suga av honom? Han kanske vill sova vidare.. :/ what to do... Har varit såhär förr och då har jag gått ut till soffan och smekt mig själv och kollat på porr men vafan jag har ju en karl hos mig i sängen??


    Väck med ett sug! Jag är för gammal för att tro nåt annat uppvak funkar bättre. Pill o pet blir man bara arg på ;)

    Önskar min flickvän/sambo kunde ha dina tankar. ;)
  • Tusselina

    Kommer gå emot här mot en del av förslagen, om du inte vet med dig att han skulle uppskatta det väck honom inte på ett sexuellt sätt, nu har jag aldrig haft en partner som inte gillat det, men män har lika stor rätt som kvinnor att inte bli utsatt för sexuella handlingar utan att kan ge samtycke. Med tanke på att du frågar här och säger du istället gått och kollat porr istället så verkar du inte ha tillräcklig koll och kommunikation för att veta om han skulle uppskatta det eller inte. 
    Är det inte så att han ska upp väldigt tidigt för något viktigt eller har fått väldigt lite sömn på sistone så väck honom för all del med att smyga lite närmre och kramas kanske om ni annars gör det när ni sover? puss på kinden etc. 

    Sedan imorgon tar du helt enkelt upp med honom och frågar om han skulle gilla att du väckte honom om du blir kåt när han sover och om han skulle uppskatta att  t ex bli väckt av en avsugning. Då vet du nästa gång. 
    Förstår dock inte varför folk inte ser till att ta upp sådant här med sin partner redan tidigt i förhållandet. Det är ett övergrepp att ge sig på någon sexuellt som sover om man inte är säker på att denne skulle uppskatta det. Väldigt många uppskattar det dock, men det ursäktar inte riktigt att chansa.

    Sen tror jag inte alls det här är en kåt tjej som frågar utan en man som vill ha detaljerade förslag på hur sådant skulle gå till för att runka till. 

  • Fantasy79

    Absolut väck honom,  det är såååå underbart när min fru väcker mig ... och vill knulla.

    Hon gör olika styker sig mot mig, eller smeker min kuk ....eller suger...

    en gång satte hon sig gränsle över mitt bröst med fittan mot min mun .... äääh vad jag njöt.

  • Anonym (Illa)

    Väckte sambon en gång med ansiktet mellan hennes ben. Resultat=brutet näsben och blodigt lakan. Hon blev inte arg, bara rädd, vilket gjorde att en fotsulan strl 38 planterades på något gymnastiskt sätt i nyllet!

  • kat and hard
    Anonym (Bella) skrev 2016-04-30 00:02:47 följande:

    Hallå jag är en 26 årig tjej som är så jävla kåt just nu men min kille ligger och sover. Tror ni att han blir sur om jag väcker honom? eller om jag börjar ta på honom eller suga av honom? Han kanske vill sova vidare.. :/ what to do... Har varit såhär förr och då har jag gått ut till soffan och smekt mig själv och kollat på porr men vafan jag har ju en karl hos mig i sängen??


    Hur gick det?
Svar på tråden väcka killen för att jag är kåt eller inte?