• jenniss

    angående en kille.

    Hej, jag känner en kille som jag gillar.
    Vi förstår varandra och kan prata med varandra.
    Men jag vill inte runka av honom för det skulle bara vara en gång i två minuter, 
    så jag känner att det är ingen ide, och det blir inte bättre för det.
    Det kan han göra på sig själv.
    Ja skulle använda kondom, men jag tänkte vad är skönast för killen utan och när han gör själv längre stund?
    Och bara en gång, det lixom e plus minus noll känner jag.
    Håller ni med mig? Att han kan göra sånt på egen hand igentligen. Plus vill inte ha sex med honom är inte intresserad på det sättet. 
    Tacksam för svar.
    Från Jenniss.

  • Svar på tråden angående en kille.
  • jenniss

    jag undrar om ja inte vill ha sex och kan inte han själva runka av sig själv i två minuter då. undrar om de e lika skönt både och 

  • Anonym (asful)

    Varför vill du inte runka av honom? Det är skönare för honom om du gör det än om han tvingas göra det själv.

  • Anonym (asful)
    jenniss skrev 2016-05-02 08:11:43 följande:

    men jag menar att jag skulle bara göra det 1 endaste gång i 2 minuter, därför vill jag inte.


    Du vill göra det fler gånger? Om du gör det bra kanske han vill igen?
  • Anonym (q)

    jag fattar inte den här tråden.

    Ni är kompisar? 
    Då runkar man inte varann

  • jenniss

    såhär jag vill inte ha sex med honom och runka av han, heller det skulle kännas konstigt. och om man bara vill en sak och inte det andra, så menar jag med.

  • Anonym (Tjej)

    Är du runt 12 år gissar jag? Om du inte vill utföra sexuella aktiviteter så är du inte redo. Vänta tills du själv känner att det är något Du vill göra, inte för att någon ber dig.

  • jenniss

    jag är äldre, men det ja tänkte att jag känner att jag inte är intresserad på det sättet. och känner att sånt behöver inte jag göra.

Svar på tråden angående en kille.