• Akua

    Mår alla bra nu eller blockas fler? HUR MÅR NI?

    Förut kunde det bara titt som tätt med folk som mådde psykiskt dåligt. Är det bättre nu med "folket" eller är det att trådarna blockas?

    Hur mår ni?

  • Svar på tråden Mår alla bra nu eller blockas fler? HUR MÅR NI?
  • Anonym (Groda)

    Jag tänker också på det där. Det skulle finnas en pepp-kategori där man fick gråta/gnälla/berätta och få stöd.

  • S c h n a
    Anonym (Groda) skrev 2016-05-01 10:33:51 följande:

    Jag tänker också på det där. Det skulle finnas en pepp-kategori där man fick gråta/gnälla/berätta och få stöd.


    Jag förstår inte riktigt vad ni menar, hela FL är väl ett ställe folk gör detta på?
  • Anonym (...)

    Det är väl snarare så att folk inte längre skriver på FL eftersom forumet hållit på att tappa styrseln sen länge. Känns rätt dött i de flesta kategorier om man jämför med för några år sedan.

    (Personligen daterar jag kvalitetssänkningen till när de slutade låsa gamla trådar. Nu skrivs ju hälften av alla nya inlägg i typ tio år gamla trådar och det verkar inte finnas några fungerande moderatorer här som det finns på andra forum.)

  • S c h n a

    Det är väl i och för sig sant. Man kan inte räkna med att få vara anonym här, det är alldeles för låg säkerhet för det.

Svar på tråden Mår alla bra nu eller blockas fler? HUR MÅR NI?