• Anonym (Ts)

    Konstig Bröstvårta?!

    Jag har väldigt små bröst och detta är min ena bröstvårta. Den saknar nästan vårtgård helt och hållet och är nästan alltid såhär "rund".

    Bröstvårtan blir aldrig "platt" heller, eller vad man ska säga.

    Skäms något fruktansvärt för detta.

    Känns som att det bara är jag som ser ut såhär :(

    Någon som vet ifall detta är något speciellt? Känns ju inte direkt som något vanligt.

    Har länge funderat på att göra en bröstförstoring men är rädd att den här bröstvårtan försvårar det hela :(

    Det andra bröstet ser ut som vanligt...

  • Svar på tråden Konstig Bröstvårta?!
  • Anonym (...)

    Från nån som har stora vårtgårdar hade jag gärna haft de som du. Hur gammal är du? Tänker är du inte så gammal kommer de kanske längre fram.

    O va de gäller själva bröstvårtan så är mina i stort sett aldrig "platta" de syns alltid mer eller mindre. Men min man tycker de är fint så de stör mig orkar så mycket längre.

    Sen finns de ju bra bh man kan köpa med lite hårste kupa så de inte syns.

  • Utflykt i verkligheten

    Själva bröstvårtan tycker jag ser helt normal ut. Det enda jag noterade var precis det du skrev, att vårtgården är mindre än väntat. Men inte är det något som ser knasigt ut eller stör på något vis.

    Tror inte att du behöver bekymra dig vid en bröstförstoring. Om du är osäker så kontakta en respektabel klinik och hör efter vad de säger.

    Du behöver verkligen inte skämmas! Bröstet ser normalt och fint ut.

  • Anonym (Tjej)

    Jag har D i kupstorlek och mina bröstvårtor kan jag täcka för med 4 fingrar. Alltså lägger jag handen över vårtgården så täcker fingrarna i bredd precis. Och jag har inte jättesmå händer :( när vårtan blir styv så krymper vårtgården ihop till ca 2 fingrar. Jag mådde dåligt över detta i flera år tills jag insåg att killar inte ser det som något fult eller konstigt.

    Vi tjejer nojar nog mer över vad killar ska tycka än vad dom faktiskt tycker

  • Utflykt i verkligheten

    Håller med... Vi tjejer nojar alldeles för mycket.

    Minns att jag som ung och fräsch 22-åring låg och grät på golvet när jag och exet skulle iväg på tjusig fest och klänningen krävde bh-löst. Den "bh:n" jag försökte klistra fast på mig hade inte passat mig som12-åring ens, men självklart var det ju mina bröst det var fel på...

    Min stackars snälla fd man gjorde allt i sin makt för att trösta mig och överösa mig med bekräftelse, kärlek och komplimanger. Han lyckades inte den kvällen tyvärr, men med tiden så lyckades han få mig mig att tycka om mina bröst.

  • Utflykt i verkligheten

    Anledningen till att jag låg på golvet och grät för övrigt var att det var liggandes på rygg jag försökte klistra fast eländena... Jag hade alltså inte dramatiskt slängt mig på golvet.

  • Anonym (Kille)

    Jag ser inget fel alls. Jag tycker dina bröst ser jättefina ut. Tänker inte på att du har liten vårtgård, och bröstvårtan ser superskön ut. 

  • Anonym (Ts)

    Men åh vad snälla ni är!

    Visst är det så att vi tjejer nojjar oss för mkt.

    Men jag var verkligen säker på att det var/är något fel på bröstvårtan.

    Kan tillägga att jag är närmare 30 så dom kommer nog inte att förändras så mkt mer.

  • Vanja

    Själv får jag Aldrig styra btöstvårtor typ, pm jag inte går ut naken mitt i vintern lr nåt.. Ser jättetråkigt ut tycker jag. Önskar att jag hade ditt "problem" istället. Tycket det ser jättefint ut! :)

  • Utflykt i verkligheten
    Vanja skrev 2016-05-01 10:40:24 följande:

    Själv får jag Aldrig styra btöstvårtor typ, pm jag inte går ut naken mitt i vintern lr nåt.. Ser jättetråkigt ut tycker jag. Önskar att jag hade ditt "problem" istället. Tycket det ser jättefint ut! :)


    Samma här! Mina blir enbart styva vid beröring. Annars ser de platta och tråkiga ut. Så larvig man är...
Svar på tråden Konstig Bröstvårta?!