• Anonym (Fixerad)

    Ni kvinnor med män med små kukar

    Hur tänker ni egentligen?

    Dåligt självförtroende? Insikt att ni inte kan få något bättre? Eller tycker ni synd om honom och vill rädda honom? Eller är det så att han kanske är en god familjeförsörjare, så att ni kan smita iväg bakom ryggen på honom för att får ordentlig utfyllnad? Hur har ni då tänkt vidare, ifall ni får pojkar som också har små kukar?

    Inte ute efter att fördöma, utan är mera nyfiken på hur ni resonerar.

  • Svar på tråden Ni kvinnor med män med små kukar
  • CarinaL26

    Menar du allvar eller är du bara uttråkad?

    Du har aldrig haft en relation va? Du verkar ha noll koll på vad det innebär.

  • Anonym (Girl next door)

    Jag tycker det är skönare med liten kuk vad gäller sexet. Min kille har 14x10, det är snäppet under medel. Mitt ex hade stor och sexet funkade aldrig bra.

  • Anonym (Suck)

    Ja onekligen verkar du fixerad, och du har uppenbarligen ingen aning om vad kärlek och förhållande innebär. För min del är kuken oviktig, det är ju hur mannen är som spelar roll.

  • Whaa

    Jo, jättejobbigt med hans lilla. Brukar leka med andras vid sidan om för att få lite extra. Och han tycker det är ok så länge jag är tillfreds. Gör inte alla så?

  • Anonym (omg)

    Jag älskar honom kanske. Och han kan tillfredsställa mig ändå. Om jag fick välja önskar jag att han var större, men att jag skulle vara otrogen för det? Never!

  • Anonym (B)

    Kukfixerade killar går fetbort! Det är givet. Storleken är inte bråkdelen så viktig som att killen inte är kulfixerad. Har varit ihop med killar som haft små organ. Har ALDRIG varit otrogen. Anledningen ät enkel. Jag älskade dem! Punkt!

    Så länge du är fixerad kan du glömma allt vad tjejer heter.

  • Anonym (omg)
    Anonym (B) skrev 2016-05-01 16:16:54 följande:
    Kukfixerade killar går fetbort! Det är givet. Storleken är inte bråkdelen så viktig som att killen inte är kulfixerad. Har varit ihop med killar som haft små organ. Har ALDRIG varit otrogen. Anledningen ät enkel. Jag älskade dem! Punkt!
    Så länge du är fixerad kan du glömma allt vad tjejer heter.
  • Anonym (H)

    hahahaha! vad är detta? varför blir sexet automatiskt bättre med en stor? porrskadad? vi älskar inte alla att ha sex med en stor! min kille har typ 18cm och jag skulle önska mig några cm mindre.. 

  • Anonym (minikuken)
    Anonym (B) skrev 2016-05-01 16:16:54 följande:

    Kukfixerade killar går fetbort! Det är givet. Storleken är inte bråkdelen så viktig som att killen inte är kulfixerad. Har varit ihop med killar som haft små organ. Har ALDRIG varit otrogen. Anledningen ät enkel. Jag älskade dem! Punkt!

    Så länge du är fixerad kan du glömma allt vad tjejer heter.


    jasså? med du kunde lämna dom efter en tid?? och nu är du ihop med en STORKUKAD kille inte sant JÄVLA HYKLARE!!!! ALLA TJEJER VILL HA STOR KUK I SIG TRO INTE PÅ NÅGOT ANNAT DOM SÄGER FY FAN HYKLARE ÄR VAD NI ÄR....................
Svar på tråden Ni kvinnor med män med små kukar