• EmmmZ

    Våga hoppas på dessa svaga testresultat?

    Har gjort tre tester idag. Första var clearblue som visade ett vääldigt svagt plus. Vet inte om det bara är jag som ser :p Andra rfsu-test där de inte syntes alls, inte ens jättesvagt. Tog ett rfsu till tre timmar efter för har läst att dom inte är världens bästa men då visade de ett ganska tydligt streck. Kan jag tolka detta som gravid utan att oroa mig? För ett plus är väl alltid ett plus?

  • Svar på tråden Våga hoppas på dessa svaga testresultat?
  • Cyanea

    Ett plus är alltid ett plus, ja. Jag ser inte särskilt tydliga streck, kanske är de tydligare i verkligheten, men jag personligen hade avvaktat några dagar och testat igen för säkerhets skull för i mina ögon (på min skärm) ser de nästintill blanka ut. 

    Lycka till! 

  • EmmmZ

    Jag skulle haft mens för 3-4 dagar sen ca...lite svårt att räkna ut då den är oregelbunden. Men för 18-19 dagar sen hade jag ägglossning vad jag kunde känna av tydligt. Jag får vänta några dagar till och testa igen. Tack för svar :)

  • EmmmZ

    Jag skulle haft mens för 3-4 dagar sen ca...lite svårt att räkna ut då den är oregelbunden. Men för 18-19 dagar sen hade jag ägglossning vad jag kunde känna av tydligt. Jag får vänta några dagar till och testa igen. Tack för svar :)

  • EmmmZ

    Oops råkade skicka dubbelt :p Ja på clearblue är det så svagt så det bara syns i vissa vinklar och det andra kom upp efter en minut och syntes till och med på avstånd. Rätt svagt men det ska väl inte spela någon roll. Ska ändå testa igen om några dagar för att säkerställa

  • Anonym (Anonym 1)

    Jag har tagit test innan mensdagen och varit gravid när det har visat supersvagt plus.

Svar på tråden Våga hoppas på dessa svaga testresultat?