• Flickanx2

    Tatueringar... Har du?

    Är nog en av de få som faktiskt aldrig har tatuerat mig, annars verkar det som om var och varannan människa gör det nu för tiden. Inte för att jag inte tycker det är fint eller så. Nä, det kan vara jättesnyggt på rätt person och med rätt tatuering, men? det finns två stora anledningar till varför jag inte gjort det:


    1. för att jag tänker att det gör ont.
    2. för att jag är rädd för att jag ska ångra mig efteråt.


    Ja, det är ju så permanent. En gång tatuerad, alltid tatuerad liksom. Därför blev jag faktiskt positivt överraskad när jag hörde talas om att det nu för tiden finns en sorts ?ånger-rätt? inom detta område. Äntligen säger jag, inte en dag för tidigt! För visst borde det väl finnas personer som ångrat sig? Nu vill jag veta, med handen på hjärtat, är du en av dem? Vad ångar du, och vad gjorde du då?


    Om du är en av dem som ångrat en tatuering så kan du nu i alla fall få svar och hjälp med att ordna till ditt misstag. Beskriv gärna och kommentera, alltid roligt med lite diskussion kring detta ämne. 



    (ps.. om du vill veta hur du tar bort en tatuering kan du läsa det på min blogg: finest.se/nillawallette/, annars så pratar vi bara här och visar varandra, både lyckade och mindre lyckade tatueringar ;) 

    Kram Nilla


Svar på tråden Tatueringar... Har du?