• Anonym (Gah)

    Min killes självförtroende angående hans kuk

    Han har så dåligt självförtroende. Jag vet att det inte är mitt jobb men jag borde väl ändå kunna få honom att känna bättre kring sin kuk. Det är storleken han inte är nöjd med. Den är för liten tycker han. Personligen har jag haft sex med medel och det har då känts noll ibland ändå, så vad är grejen med storlek. Hur uttrycker man sig på bästa sätt? Vill inte säga: storleken har ingen betydelse för det låter torrt. Vad ska jag göra.

  • Svar på tråden Min killes självförtroende angående hans kuk
  • Anonym (Men)

    Om du inte känner av medel, den storlek som de flesta män på denna jord har, så kanske man bör tänka i banor som "är det jag som är lite stor kanske" och tänka på vad man själv kan göra åt sitt "vanskap".

  • Anonym (Gah)
    Anonym (Men) skrev 2016-05-02 15:21:21 följande:

    Om du inte känner av medel, den storlek som de flesta män på denna jord har, så kanske man bör tänka i banor som "är det jag som är lite stor kanske" och tänka på vad man själv kan göra åt sitt "vanskap".


    Eller så kan du plugga sexualkunskap. Haha.
  • Anonym (?)
    Anonym (Gah) skrev 2016-05-02 16:52:15 följande:
    Eller så kan du plugga sexualkunskap. Haha.
    Kan du inte bara komma om och om igen vaginalt så hårt att dina ben skakar i kramper och din fitta pulserar runt hans kuk i spasmer.

    Det skulle övertyga mig om att min kuk funkar för dig.

    Du kanske ska undvika storleksfrågan och bara typ dyrka hans kuk varje chans du  får ett tag. Kan ju vara enklare.

    Vad har du provat såhär långt? Utom att skriva om hans kuk bland med främlingar menar jag.
  • Anonym (minikuken)

    bättre att släppa och gå vidare du och alla andra tjejer vill ha storkukade killar. 

  • Anonym (Gah)
    Anonym (minikuken) skrev 2016-05-02 19:03:16 följande:

    bättre att släppa och gå vidare du och alla andra tjejer vill ha storkukade killar. 


    Kommer inte gå vidare. Vill inte. Vill ha hjälp.
  • Anonym (aa)

    Varför inte säga att du tycker hans storlek är alldeles perfekt? Även om den inte är det så är det nog de enda du kan göra för att få honom att känna sig nöjd. Att "storlek inte har betydelse" är som att erkänna att du tycker hans är för liten. Då alla vet att man säger det om för små penisar.


    "Jag har så liten penis :("


    "Äsch då, storlek har ingen betydelse." 


    Alla vet ju att du hade sagt "Nejdå, den är inte alls liten!" eller något mer direkt om du inte hade hållt med honom. Så vill du få han att må bättre så får du helt enkelt ljuga.

  • HasseA
    Anonym (?) skrev 2016-05-02 16:57:44 följande:
    Du kanske ska undvika storleksfrågan och bara typ dyrka hans kuk varje chans du  får ett tag. Kan ju vara enklare.
    Jag håller nog med om det ovan. Bara visa att du gillar den.

    Min erfarenhet är att tjejer inte så ofta bryr sig så mycket om killens (min) kuk. Men om man märker att tjejen gillar att hålla i den/slicka/suga/smeka, så känns det förstås väldigt bra.
  • Anonym (Gah)
    HasseA skrev 2016-05-04 09:00:09 följande:

    Jag håller nog med om det ovan. Bara visa att du gillar den.

    Min erfarenhet är att tjejer inte så ofta bryr sig så mycket om killens (min) kuk. Men om man märker att tjejen gillar att hålla i den/slicka/suga/smeka, så känns det förstås väldigt bra.


    Bara hålla i den? Känns det också bra?
  • Anonym (q)

    man kan väl säga saker som att ni passar så bra ihop, att ni har så bra sex. han är underbar osv? Det är ju helheten som gör upplevelsen, inte exakt hur månat cm det handlade om. Om det nu skulle vara så att du vill, kan du öva upp "knipet" när han är inne. Det kan bli en skön upplevelse för er båda. 

    Jag har haft sex med olika storlek genom livet och för min del är det inte de största som varit de bästa älskarna. 

  • HasseA
    Anonym (Gah) skrev 2016-05-04 09:37:12 följande:
    Bara hålla i den? Känns det också bra?
    Det är väl bara att tänka själv, hur saker känns. Om man visar intresse för varandras intressen så känns ju det bättre än om man får höra "Du, jag skiter i det där.". Om en kille avgudar din kropp känns det väl bättre än om han säger "Du, jag skiter i hur din kropp ser ut.".

    Så, om du håller i hans kuk så känns väl det bättre än om du aldrig rör den. Men om han märker att du gör det bara för att du "ska", i stället för att du vill, då känns det väl mindre bra.

    Jag får känslan av att ni är unga, och ovana. Då är det inte så lätt alla gånger. Men nog går det väl att göra lite mer än "bara hålla i den"? Gör ni inte mer än så med varandra? Håller han bara maximalt sin hand ovanpå din mus? Inget mer? Visar inget mer intresse?
Svar på tråden Min killes självförtroende angående hans kuk