• amanda1998

    Några fler unga som planerar barn?

    Hej, heter Amanda och är 18 år.
    Jag och min fästman planerar barn och längtar så himla mycket.
    Är det några fler unga där ute som gör detsamma?

  • Svar på tråden Några fler unga som planerar barn?
  • Plaztiq

    Hej! Jag själv är 26 men min sambo är 22 år och både han och jag längtar nå otroligt efter barn..

  • Hubert

    Hej!

    Jag är 25 och min sambo är 28, vi planerar barn :) Vi började försöka för inte så längesen, fick ett mf men nu försöker vi igen. Vi längtar båda två väldigt mycket :)

  • Hubert

    Hallå! Hur går det för er? :)

    Själv är jag på äl+3 eller äl+8 (osäker på min ägglossning pågrund av missfallet) men känner ett ständigt illamående, sötsug, finnar (som jag annars inte brukar ha), molande värk o stickningar i magen, yrsel.. så nu hoppas jag :)

  • tino01

    Hoppar in här, 22 år och sambon är 26. Vi började försöka vid årsskiftet ungefär. Jag har oregelbunden mens och har haft lite problem med att hitta min ägglossning. Denna månaden kör vi på ägglossningstest :)

  • amanda1998
    tino01 skrev 2016-05-19 22:37:22 följande:

    Hoppar in här, 22 år och sambon är 26. Vi började försöka vid årsskiftet ungefär. Jag har oregelbunden mens och har haft lite problem med att hitta min ägglossning. Denna månaden kör vi på ägglossningstest :)


    Hej! Åh lycka till verkligen, för oss har det inte blivit någon liten krabat ännu men vi fortsätter kämpa.
  • Hubert
    tino01 skrev 2016-05-19 22:37:22 följande:

    Hoppar in här, 22 år och sambon är 26. Vi började försöka vid årsskiftet ungefär. Jag har oregelbunden mens och har haft lite problem med att hitta min ägglossning. Denna månaden kör vi på ägglossningstest :)


    Åh jag håller tummarna för er! :)
  • tino01

    Första äl-testet imorgon, har förmodligen äl i mitten av veckan.
    Hur går det för er? 

  • Hubert
    tino01 skrev 2016-05-23 18:36:30 följande:

    Första äl-testet imorgon, har förmodligen äl i mitten av veckan.
    Hur går det för er? 


    Spännande! :) håller tummarna :)

    Har BIM på lördag, så förhoppningsvis kommer inte mensen!
  • tino01
    Hubert skrev 2016-05-24 07:53:41 följande:
    Spännande! :) håller tummarna :)

    Har BIM på lördag, så förhoppningsvis kommer inte mensen!
    Hoppas!! Håller tummarna :)
Svar på tråden Några fler unga som planerar barn?