• Anonym (Välja tjej)

    Tuffa eller mjuka tjejer?

    Killar, vilket väljer ni helst? Med tuff menad någon som har mycket självförtroende och skinn på näsan, medan en mjuk tjej är oerhört snäll men ganska försiktig av sig.

  • Svar på tråden Tuffa eller mjuka tjejer?
  • Anonym (Sigvard)
    Anonym (Välja tjej) skrev 2016-05-04 11:07:03 följande:

    Killar, vilket väljer ni helst? Med tuff menad någon som har mycket självförtroende och skinn på näsan, medan en mjuk tjej är oerhört snäll men ganska försiktig av sig.


    Men det är ju olika. En del killar gillar tuffa tjejer och andra mjuka.
  • Anonym (F)

    Olika killar gillar väl olika.

    Och egenskaperna du listar är inte varandras motsatser heller , så killen behöver inte välja...

  • Anonym (M)
    Anonym (F) skrev 2016-05-04 11:34:06 följande:

    Och egenskaperna du listar är inte varandras motsatser heller , så killen behöver inte välja...


    Precis vad jag tänker. Man kan vara oerhört snäll, försiktig och ändå vara väldigt självständig och ha skinn på näsan.
  • Anonym (danne)

    Om jag måste välja enbart mellan två tjejer där jag bara har dom beskrivningarna du listar i ts så väljer jag den mjuka utan att tveka. Skulle någon beskriva sig eller sin kompis som en tjej med mycket självförtroende och skinn på näsan så betyder detta enligt min erfarenhet att tjejen är ganska otrevlig, högljudd och lite stökig.

    Medan "är oerhört snäll men ganska försiktig av sig" betyder exakt vad säger.

  • Dr Nail

    Känner en riktigt "tuff" tjej, med en massa självförtroende och är alltid den som hörs mest. Det de flesta inte vet är att hon är deprimerad och går på mediciner :/

  • Anonym (man med klös)

    "en mjuk tjej är oerhört snäll men ganska försiktig av sig."

    JA TACK och som är ung och sexig och trogen.

  • Freakd

    Jag själv skulle säga att jag är empatisk, ödmjuk, lyhörd med normalt självförtroende och skinn på näsan men inte alls försiktig av mig, ibland tystlåten och ibland högljutt pratande och skrattande. Jag har inget emot att komma in i diskussioner och uttrycka bestämda åsikter om saker eller att ibland hålla mig i bakgrunden och bara lyssna och ligga lågt.

    Vilken kategori räknar ni in mig i, då jag bara är mig själv? Jag menar, fel att säga att en mjuk eller tuff tjej alltid måste ha de egenskaper som beskrivs ovan.

  • Freakd

    Jag menar, jag är oerhört snäll men inte alls försiktig av mig. Är jag då mjuk eller tuff?

  • Anonym (Välja tjej)
    Freakd skrev 2016-05-05 23:51:04 följande:

    Jag menar, jag är oerhört snäll men inte alls försiktig av mig. Är jag då mjuk eller tuff?


    Det kan inte stämma, på vilket sätt är du snäll?
  • Anonym (snurrig)
    Anonym (M) skrev 2016-05-04 23:26:01 följande:
    Precis vad jag tänker. Man kan vara oerhört snäll, försiktig och ändå vara väldigt självständig och ha skinn på näsan.
    Ja det finns säkert tjejer med båda personligheterna 
Svar på tråden Tuffa eller mjuka tjejer?