• Anonym (???)

    Vill han mer än vänskap?!!

    Jag kan inte tolka hans signaler. Märkligt nog för det brukar jag kunna. Jag vågar inte fråga rakt ut för jag vill inte förlora våran vänskap. Vi har känt varann länge men har haft ganska mycket mailkontakt senaste tiden men vi pratar bara om gemensamma intressen. När vi har träffats har jag känt att han gillar mig och tom tyckt mig känna att han är attraherad och han har gett komplimanger osv men sen verkar det inte bli något i allafall. Hur får jag reda på om han vill mer?!!

  • Svar på tråden Vill han mer än vänskap?!!
  • Mammatilljesperochkevin06

    Ta steget och säg något fint kanske till han typ å så fina händer du har eller snygg tröja du är snygg i den så kanske det poppar upp eller ge han en kram å sög oh vilken god parfym du har

  • Anonym (Fråga!)

    Varför inte fråga vid rätt tillfälle? "Ibland känns det som om du vill mer än bara vänskap? Är jag helt fel ute?". Typ. Då lägger du bollen på honom. Sen kan ni ju ta diskussionen utefter vad svaret blir?

  • Anonym (???)
    Mammatilljesperochkevin06 skrev 2016-05-04 11:33:28 följande:

    Ta steget och säg något fint kanske till han typ å så fina händer du har eller snygg tröja du är snygg i den så kanske det poppar upp eller ge han en kram å sög oh vilken god parfym du har


    Vi har båda gett varandra komplimanger men det stannar oftast bara där. 
  • Anonym (???)
    Anonym (Fråga!) skrev 2016-05-04 11:54:41 följande:

    Varför inte fråga vid rätt tillfälle? "Ibland känns det som om du vill mer än bara vänskap? Är jag helt fel ute?". Typ. Då lägger du bollen på honom. Sen kan ni ju ta diskussionen utefter vad svaret blir?


    Vågar verkligen inte fråga rakt ut. Finns det inte något annat sätt att ta reda på det? Jag kan tycka mig se att han gillar mig på hans kroppsspråk ibland men så nästa gång vi ses blir jag osäker..
  • Anonym (Katt)

    Två blygisar alltså. Säker på att han inte har nån flickvän? Eller om du vet nåt om hans historik där.

Svar på tråden Vill han mer än vänskap?!!