• Anonym (...)

    Singeltjejer!

    Är det härligt att få ligga precis när ni känner för det?

  • Svar på tråden Singeltjejer!
  • fae

    Börjar det inte kännas torftigt att runka till dessa dina väl genomtänkta och superseriösa trådar? Finns det verkligen inget bättre du kan ägna dig åt?

  • Anonym (eller hur)
    fae skrev 2016-05-04 18:18:09 följande:

    Börjar det inte kännas torftigt att runka till dessa dina väl genomtänkta och superseriösa trådar? Finns det verkligen inget bättre du kan ägna dig åt?


  • Aikido
    fae skrev 2016-05-04 18:18:09 följande:
    Börjar det inte kännas torftigt att runka till dessa dina väl genomtänkta och superseriösa trådar? Finns det verkligen inget bättre du kan ägna dig åt?
    Men är det verkligen runkmaterial? Möjligen stoff till att vältra sig i självömkan fast... alla är vi ju olika sägs det.
  • Anonym (StyvaKulan)
    Aikido skrev 2016-05-04 18:23:19 följande:
    Men är det verkligen runkmaterial? Möjligen stoff till att vältra sig i självömkan fast... alla är vi ju olika sägs det.
    Gråtrunk när det är som bäst jue!!!!!!!!!!!111
  • fae
    Aikido skrev 2016-05-04 18:23:19 följande:

    Men är det verkligen runkmaterial? Möjligen stoff till att vältra sig i självömkan fast... alla är vi ju olika sägs det.


    Jag är faktiskt rädd att det är så illa, det börjar rycka lite i pinnen när han får direkta svar från kvinnor som beskriver hur de har sex, hur ofta, hur det känns att ha fitta och andra viktiga frågeställningar. Sedan kan man naturligtvis diskutera huruvida detta är tragiskt men det vore OT tror jag. :/
  • Aikido
    fae skrev 2016-05-04 18:27:21 följande:
    Jag är faktiskt rädd att det är så illa, det börjar rycka lite i pinnen när han får direkta svar från kvinnor som beskriver hur de har sex, hur ofta, hur det känns att ha fitta och andra viktiga frågeställningar. smile6.gif Sedan kan man naturligtvis diskutera huruvida detta är tragiskt men det vore OT tror jag. :/
    OT? Vad var det tråden handlade om? Har det riktigt kämpigt med närminnet nu känner jag.
  • fae
    Aikido skrev 2016-05-04 18:30:39 följande:

    OT? Vad var det tråden handlade om? Har det riktigt kämpigt med närminnet nu känner jag.


    Handlade det inte om att utförligt beskriva den egna härliga upplevelsen av fittläppar som gnids mot varandra vid hastig promenadgång? Ska kolla TS igen
  • Aikido
    fae skrev 2016-05-04 18:34:32 följande:
    Handlade det inte om att utförligt beskriva den egna härliga upplevelsen av fittläppar som gnids mot varandra vid hastig promenadgång? Ska kolla TS igen
    Alltså ibland avundas jag er kvinnor en annan får nöja sig med rövsvett. I bästa fall.
  • fae
    Aikido skrev 2016-05-04 18:36:04 följande:

    Alltså ibland avundas jag er kvinnor en annan får nöja sig med rövsvett. I bästa fall.


    Åh mums rövsvett, my favorite!

    Själv har jag alltid undrat om inte pungkulorna daskar härligt mot låren när män springer fort eller joggar. Är det kanske något män på forumet vill svara på tror du?
  • Aikido
    fae skrev 2016-05-04 18:40:39 följande:
    Åh mums rövsvett, my favorite!
    Själv har jag alltid undrat om inte pungkulorna daskar härligt mot låren när män springer fort eller joggar. Är det kanske något män på forumet vill svara på tror du?
    Tror jag absolut är ett bra ämne.

    Jag kan bara svara för egen del. Dels så joggar aldrig en riktig man och dels har jag nog för liten pung alt. för små kulor för att det liksom riktigt ska bli en Newtons vagga light.

    Pungförlängning känns som ytterligare ett bra ämne. Kanske testikelimplantat också.
Svar på tråden Singeltjejer!