• Anonym (Milly)

    Bokat abort med ångrat sig i sista sekunden? Happy end historier tack!

    Inför en tidsbokning för abort..vill så gärna höra lyckliga historier om någon som bokat tid för abort men vänt om i sista sekunden och behållit bebisen, och allt gick bra...

  • Svar på tråden Bokat abort med ångrat sig i sista sekunden? Happy end historier tack!
  • Anonym (Metoo)

    Jag blev oplanerat gravid och fick tid för abort. Under helgen ångrade jag mig och har idag två friska glada tvillingar

  • viseversa

    Ja jag ringde en kvart innan jag skulle göra en abort i v 12 och avbokade. Hon är idag 3 år och helt jävla underbar! Jag hade såklart inte tagit några piller eller så utan skulle sövas för en skrapning. Är så GLAD att jag inte givk igenom det. Kan inte tänka mig ett liv utan henne. 

  • viseversa

    Är nu gravid med nr 5 och även där hade vi funderingar på abort. Dock ingen bokad tid men inte heller denna gång blev det någon abort=). V 23 nu=)

  • Anonym (Z)

    Stod på sjukan med pillerna i min hand, gav tillbaka de till sköterskan och sa att jag inte kunde, gick ut till den väntande pappan och sa att jag inte kunde ta bort... Efter ca 10 veckors tjurande accepterande han sitt öde att bli pappa. Sonen lycklig och levnadsglad så grymt glad att jag inte tog pillerna. 10 år sedan.

Svar på tråden Bokat abort med ångrat sig i sista sekunden? Happy end historier tack!