• Anonym (kåt)

    känner inget när jag pullar

    Tycker det är så sjukt skönt när killen för in fingrarna men när jag själv gör det är det inte skönt alls utan känner ba ett finger åka in varför?

  • Svar på tråden känner inget när jag pullar
  • Haskel

    Inget sex är särskilt skönt, utan upphetsning och spänning. Då känns all  stimulering, ungefär som beröring på andra delar av kroppen.

    Sannolikt är du inte/blir du inte upphetsad när du rör dig själv. Prova att fantisera samtidigt som du smeker dig.

  • Mrs Okänd

    Det är ju som att gå till gynekologen, det känns ju inte heller "skönt". Så det har ju med upphetsningen att göra.

  • Smastor
    Anonym (kåt) skrev 2016-05-09 22:37:14 följande:

    Tycker det är så sjukt skönt när killen för in fingrarna men när jag själv gör det är det inte skönt alls utan känner ba ett finger åka in varför?


    Så är det med nästan allt.. Damsuga ser så skönt ut när någon annan gör det.. Jag får mest ont i ryggen och blir uttråkad av det :(
  • Mrs Okänd
    Smastor skrev 2016-05-23 13:10:12 följande:
    Så är det med nästan allt.. Damsuga ser så skönt ut när någon annan gör det.. Jag får mest ont i ryggen och blir uttråkad av det :(
    Fast det låter illa och är tråkigt att se andra dammsuga med, jag brukar gå ut och göra annat.
Svar på tråden känner inget när jag pullar