• Balbarei

    Yngre man - Äldre kvinna, Hur är ert sex liv?

    Jag som då är 29 och min sambo är 37. 


    Jag har stött på många motgångar, fan ska du med en 37åring till. Dom orkar inget, dom är slappa etc...

    Medan hon får massa komplimanger för att hon har hittat en toyboy som orkar ha sex hela tiden..

    Mig personligen har jag aldrig haft så bra sex som jag har nu...

    Är det någon som är i en liknande situation som jag?

  • Svar på tråden Yngre man - Äldre kvinna, Hur är ert sex liv?
  • Anonym (Fab 40)

    Jag är 40 och min kille 24. Det är en match made in heaven och jag har ALDRIG haft det så bra som nu. Skit i folk, de är - helt seriöst - avundsjuka och/eller okunniga/insnöade.

  • Anonym (Fab 40)

    Hehehe... Ja, där ser du. Lyckost oss!! Låt oss bara njuta och ha det bra, oavsett ålder.

  • Balbarei

    Ni äldre kvinnor vet exakt vad ni vill ha för typ av kille och förhållande framför allt på samma plan som jag är. skulle aldrig tänka mig tanken att vara tillsammans med någon i min egna ålder.

  • Linda 23

    Jag är 35 min sambo 23.

    Jag har aldrig haft så bra sex som jag har nu.

    Helt galet bra är vad det är ????

  • Anonym (Fab 40)
    vargveum skrev 2016-05-26 20:52:27 följande:

    "Dom orkar inget" haha!


    Hahaha, ja det är beviset på att de själva aldrig testat!
  • Anonym (Fab 40)
    Balbarei skrev 2016-05-26 21:12:07 följande:

    Ni äldre kvinnor vet exakt vad ni vill ha för typ av kille och förhållande framför allt på samma plan som jag är. skulle aldrig tänka mig tanken att vara tillsammans med någon i min egna ålder.


    Precis. Vi vet vad vi kan, vi vet vad vi vill och vi nojar inte. Så skönt!
  • Johannnnn

    Jag är 34, min nya fyller snart 39. Fungerar alldeles utmärkt på alla plan. Jag har alltid haft väldigt hög lust o nu har jag en kvinna som nästan har lika hög. Tidigare bara haft jämnåriga eller yngre o då har det varit för storskillnad i lust. Skapar bara slitningar i onödan.

  • Mudshark
    Johannnnn skrev 2016-05-27 09:21:48 följande:

    Jag är 34, min nya fyller snart 39. Fungerar alldeles utmärkt på alla plan. Jag har alltid haft väldigt hög lust o nu har jag en kvinna som nästan har lika hög. Tidigare bara haft jämnåriga eller yngre o då har det varit för storskillnad i lust. Skapar bara slitningar i onödan.


    Oj, hur reagerar omgivningen på att det är så stor ålderskillnad mellan er? Nästan fem år, otroligt!!
Svar på tråden Yngre man - Äldre kvinna, Hur är ert sex liv?