• Anonym (G)

    Vad fan ska jag göra?

    Jag har varit otrogen mot min flickvän. Vi har varit tillsammans i fyra år och jag har aldrig haft tankar på någon annan. Men nu i helgen var hon bortrest och jag träffade en tjej efter en kväll ute med några vänner. Hon var så himla snygg. Trevlig och rolig. Sexet var helt magiskt det kändes helt annorlunda. Hon tog för sig, var som ett djur. Hon var mycket tightare också det kändes hur jag liksom fyllde henne på ett annorlunda sätt än mot min flickvän. Aldrig tänkt på att det kan vara sån skillnad på tjejer storleksmässigt. Hon svalde...ja ni hör ju. Magiskt sex. Grym tjej.

    På onsdag kommer hon hem och jag vet att hon behöver stöd. Det är en jobbig grej som hänt en släkting....vad fan ska jag göra? Berätta? Vara ett stöd? Jag sa till tjejen jag träffade att detta aldrig kommer hända igen för jag vill satsa på min flickvän. Vad skulle ni gjort?

  • Svar på tråden Vad fan ska jag göra?
  • Anonym (H)

    Du har redan betett dig fruktansvärt egoistiskt med otroheten. Dags att göra något för din flickväns skull nu. Lämna henne. Såna som du borde vara ensamma tills ni lärt er bete er.

  • Fru Darcy

    [quote=76651626][quote-nick]Anonym (G) skrev 2016-05-23 17:53:40 följande:[/quote-nick] Jag har varit otrogen mot min flickvän. Vi har varit tillsammans i fyra år och jag har aldrig haft tankar på någon annan. Men nu i helgen var hon bortrest och jag träffade en tjej efter en kväll ute med några vänner. Hon var så himla snygg. Trevlig och rolig. Sexet var helt magiskt det kändes helt annorlunda. Hon tog för sig, var som ett djur. Hon var mycket tightare också det kändes hur jag liksom fyllde henne på ett annorlunda sätt än mot min flickvän. Aldrig tänkt på att det kan vara sån skillnad på tjejer storleksmässigt. Hon svalde...ja ni hör ju. Magiskt sex. Grym tjej. På onsdag kommer hon hem och jag vet att hon behöver stöd. Det är en jobbig grej som hänt en släkting....vad fan ska jag göra? Berätta? Vara ett stöd? Jag sa till tjejen jag träffade att detta aldrig kommer hända igen för jag vill satsa på min flickvän. Vad skulle ni gjort?


    [/ Jag skulle ha gjort slut om jag var i din situation. Din flickvän förtjänar bättre än en pojkvän som värderar tjejer efter hur tighta de är och om de sväljer satsen.
  • Anonym (G)

    Jag älskar henne och vet att jag inte kommer göra om det. Hon skulle bli helt förkrossad. Hon har börjat hinta om förlovning och jag har för bara en liten tid sedan kollat på ringar

  • fae
    Anonym (G) skrev 2016-05-23 18:13:04 följande:

    Jag älskar henne och vet att jag inte kommer göra om det. Hon skulle bli helt förkrossad. Hon har börjat hinta om förlovning och jag har för bara en liten tid sedan kollat på ringar


    Men! Den andra tjejen hade ju tajtare fitta. Förstår att det är jobbigt nu.
  • Anonym (G)
    Ordinär Man skrev 2016-05-23 18:15:42 följande:

    Bevara det som ett fint minne för dig själv.


    Normalt är jag en väldigt ärlig person men kanske har du rätt
  • Ordinär Man
    Anonym (G) skrev 2016-05-23 18:24:31 följande:

    Normalt är jag en väldigt ärlig person men kanske har du rätt


    Första gången någon är en sak. Den tionde eller hundrade en annan. Gör tankeexperimentet att det var hon som kommer med en sådan hemlighet när ni träffas. Nej, det kanske inte är så farligt. Eller hur?

    Fast om du känner behov av att spöa upp henne eller den anonyme älskaren, har du med tanke på ditt svar ovan lite att jobba med på din kvinnosyn. Vad väljer du?
  • MrFlex

    Du verkar fokusera mycket på hur bra sexet var med den nya tjejen.
    Hade du haft ångest bara bett om råd så hade du troligtvis utelämnat de detaljerna tänker jag.
    Är det så viktigt för dig så kanske du är tillsammans med fel tjej?

    Att dumpa skit på någon som redan har det tufft är omänskligt. Håll käften för stunden och berätta sedan längre fram. Ett tips är då att du utelämnar detaljer om det magiska sexet vid samtalet med din flickvän. Det är liksom inte förlåtande omständigheter.

  • Anonym (G)

    Något i mig blev väl lite småkär i den andra tjejen och jag tänker på henne. Men vet att jag vill vara med min flickvän och jag vet att jag är en bra människa och pojkvän. Jag har bara gjort ett jävla misstag

Svar på tråden Vad fan ska jag göra?