• jorgenxtra

    Hämta ut nytt bankkort på Nordea kontor?

    Mitt bankkort går ut om några månader, blir det då oanvändbart?

    Jag har ingen riktig folkbokföringsadress, kan jag då hämta ett nytt kort på ett Nordea kontor?

  • Svar på tråden Hämta ut nytt bankkort på Nordea kontor?
  • Birgitta02

    De brukar ju skicka ut per automatik, men har du inte någon adress så gå in på ditt nordeakontor och be att få hämta ut det där.

  • jorgenxtra
    Birgitta02 skrev 2016-05-24 13:27:41 följande:

    De brukar ju skicka ut per automatik, men har du inte någon adress så gå in på ditt nordeakontor och be att få hämta ut det där.


    kan man göra så? Vilken anledning ska jag uppge?
  • Birgitta02
    jorgenxtra skrev 2016-05-24 13:35:15 följande:
    kan man göra så? Vilken anledning ska jag uppge?
    Du behöver väl inte uppge någon anledning? Du säger ju att du inte har nån riktig folkbokföringsadress. Men om du HAR en adress (du bor väl nånstans?) så kanske de kan skicka kortet dit?
  • Fia 28
    jorgenxtra skrev 2016-05-24 13:35:15 följande:
    kan man göra så? Vilken anledning ska jag uppge?
    Ja du ska ju självklart uppge det faktum att ditt gamla kort går ut!
  • Birgitta02
    Fia 28 skrev 2016-05-24 13:36:33 följande:
    Ja du ska ju självklart uppge det faktum att ditt gamla kort går ut!
    Haha! Hon menar anledningen till att man inte kan skicka kortet hem till henne.

    TS. Gå in på Nordea och prata med dom. De bits inte.
  • Fia 28
    Birgitta02 skrev 2016-05-24 13:37:11 följande:
    Haha! Hon menar anledningen till att man inte kan skicka kortet hem till henne.

    TS. Gå in på Nordea och prata med dom. De bits inte.
    Jamen då måste han/hon ju gå till Nordea rätt fort och säga att du vill hämta ut kortet från kontoret, annars skickar de väl automatiskt det till adressen som är registrerad på personen.
  • Birgitta02
    Fia 28 skrev 2016-05-24 13:40:02 följande:
    Jamen då måste han/hon ju gå till Nordea rätt fort och säga att du vill hämta ut kortet från kontoret, annars skickar de väl automatiskt det till adressen som är registrerad på personen.
    Japp.
Svar på tråden Hämta ut nytt bankkort på Nordea kontor?