• Anonym (Förvirrad..)

    Är han otrogen mot sin fru?

    Har länge varit förälskad i en man som tyvärr är upptagen. Men vi är bra vänner, snackar ofta och träffas ibland. Ibland har det känts som att han är attraherad av mig oxå men han är väldigt lojal mot sin fru vilket är en av alla egenskaper jag respekterar hos honom. 
    Men nu senast när vi var ute började jag undra då han kommenterade andra kvinnor på ett sätt som om han vore intresserad. Blev besviken när en kvinnlig bekant skulle gå hem och sa till mig att hon var söt. Verkade även flirtig mot kvinnor i baren osv. Ville inte svara och flinade hemligt när jag frågade om han varit med andra än sin fru. Kan inte låta bli att känna mig besviken på honom. Dels för att han inte var så bra man som jag trodde men oxå för att han inte flirtar mer med mig om han nu ändå är den "otrogna typen".. Fel tänkt kanske men jag kan inte rå för att känna mig dubbelt besviken..
    Eller larvar han sig bara för att göra mig svartsjuk? Vad skulle ni tro?

  • Svar på tråden Är han otrogen mot sin fru?
  • Anonym (X)

    Han låter som en player som inte är intresserad av dig.

  • Anonym (tror)

    Jag tror att du lägger alldeles för mycket energi på att analysera en upptagen man! Skaffa en egen vet jag!

  • Påven Johanna
    Kan inte låta bli att känna mig besviken på honom. Dels för att han inte var så bra man som jag trodde men oxå för att han inte flirtar mer med mig om han nu ändå är den "otrogna typen"..

    Allvarligt? Att det ens går att resonera så komplett idiotiskt. Nu tappade jag den sista lilla resten av tron på mänskligheten. 
  • Anonym (Förvirrad..)
    Påven Johanna skrev 2016-05-25 15:58:54 följande:
    Kan inte låta bli att känna mig besviken på honom. Dels för att han inte var så bra man som jag trodde men oxå för att han inte flirtar mer med mig om han nu ändå är den "otrogna typen"..

    Allvarligt? Att det ens går att resonera så komplett idiotiskt. Nu tappade jag den sista lilla resten av tron på mänskligheten. 
    Läste du ens hela inlägget? Känslor och resonemang kan dra åt olika håll. Det är mänskligt..
  • Påven Johanna
    Anonym (Förvirrad..) skrev 2016-05-25 16:22:36 följande:
    Läste du ens hela inlägget? Känslor och resonemang kan dra åt olika håll. Det är mänskligt..
    Ja, det gjorde jag förstås. Det imponerade inte i sin helhet heller. Och visst kan det vara mänskligt aldrig så, det blir i det här fallet inte mindre idiotiskt för det. 
  • Pila

    Oj, vad förstående folk är här. Bara moralism och spelad dumhet. TS, jag förstår precis vad du menar. Tänkte att det skulle kunna vara ett sätt att göra dig svartsjuk/att kolla din reaktion. Om han nu är intresserad av dig (han han ju vara på väg att separera).

  • taquine
    Pila skrev 2016-05-25 20:44:06 följande:

    Oj, vad förstående folk är här. Bara moralism och spelad dumhet. TS, jag förstår precis vad du menar. Tänkte att det skulle kunna vara ett sätt att göra dig svartsjuk/att kolla din reaktion. Om han nu är intresserad av dig (han han ju vara på väg att separera).


    Herregud  Så patetiskt...

    Ts glöm ! Riktiga män beter sig inte så , och skaffa dig en sådan istället för en UPPTAGEN jävla pajas  Enbart pinsamt och inget annat .
     
    Goodness me
  • Anonym (L)

    För mig låter det som han försöker göra sig lite mer spännande än en vanlig familjefar.
    Kanske för att väcka din nyfikenhet.
    Men oavsett ts, så är det ganska löjligt att hålla på och spela spel.
    Vill du verkligen ge dig i lag med en sån osäker människa? 
    Som dessutom är gift, vänta tills han är skild innan du investerar några känslor. 

  • Anonym (Förvirrad..)
    Pila skrev 2016-05-25 20:44:06 följande:

    Oj, vad förstående folk är här. Bara moralism och spelad dumhet. TS, jag förstår precis vad du menar. Tänkte att det skulle kunna vara ett sätt att göra dig svartsjuk/att kolla din reaktion. Om han nu är intresserad av dig (han han ju vara på väg att separera).


    Tack för ett inlägg utan moralkakor. Fick lite den känslan.
  • Anonym (Förvirrad..)
    Anonym (L) skrev 2016-05-25 21:14:38 följande:

    För mig låter det som han försöker göra sig lite mer spännande än en vanlig familjefar.
    Kanske för att väcka din nyfikenhet.
    Men oavsett ts, så är det ganska löjligt att hålla på och spela spel.
    Vill du verkligen ge dig i lag med en sån osäker människa? 
    Som dessutom är gift, vänta tills han är skild innan du investerar några känslor. 


    Det är det jag undrar. Han är dessutom mycket äldre än mig. Jag försöker hantera mina känslor men det är ingen lek. Jag vill inte förlora vår vänskap.
Svar på tråden Är han otrogen mot sin fru?