• Anonym (Pullad)

    Det sjukaste du varit med om sexvägen

    Efter att blivit fingrad i analen vill jag veta om min ons var onormal eller hör det till vanligheten att ens ons får för sig att stoppa in ett finger i analen på killen och gör det och tycker att det är helt ok?

    Jag har haft mycket sex med många men min senaste ons gjorde mig helt paff av förvåning då hon, medan jag ligger på ryggen och hon suger av mig, helt plötsligt säger till mig dra upp och sära på benen för hon vill även slicka mig längre ner/bak! Vilket hon gjorde och det kändes fantastiskt! Men det som jag var oförbredd på var att hon efter en stunds slickande helt utan förvarning stoppade in ett finger i mig!!!! Jag hoppade upp och frågade vad gör du? Hon svarar förvånat "vaddå, gillar du inte det? "

    Nu sitter jag här och undrar om någon mer än jag här har blivit överaskad av sin ons/partner på något sätt, sexvägen?

  • Svar på tråden Det sjukaste du varit med om sexvägen
  • Anonym (blää)

    Hade ONS gjort så på mig så hade hon åkt på en flatnäve!

    Lite jävla respekt har man väl för nån man inte känner och VET om denne gillar bajssex eller inte.

  • vargveum
    Anonym (blää) skrev 2016-05-25 18:14:19 följande:

    Hade ONS gjort så på mig så hade hon åkt på en flatnäve!

    Lite jävla respekt har man väl för nån man inte känner och VET om denne gillar bajssex eller inte.


    "Bajssex" var väl att ta i?
  • Anonym (Åsa)

    Skulle inte stoppa in ett finger i analen på ett ons, det känns alldeles för intimt. Det skulle krävas någon form av längre relation, att man känner sig trygg med varandra och lärt känna varandras kroppar väl innan jag skulle göra det. Jag gör det gärna på min man som uppskattar det enormt.

  • fae

    Sjukt och sjukt. Räknas han som kom på 18 sekunder och tyckte det var asnice? Jag trodde på allvar det var skämt.

    I övrigt. Fingra ett engångsligg i röven känns osannolikt här. Men det var väl bra att du sade ifrån att du inte gillade det. Kanske hon kommunicerar sin rövfingerönskan med nästa snubbe.

  • Anonym (Slickad)

    Nåja, du hade ju redan godkänt stt hon slickade dig analt, vilket hon ju faktiskt bad om lov om att få göra. Att köra på med ett finger sedan känns som ett naturligt nästa steg. Känner du dig då inte bekväm är det ju bara att säga till, ska man hela tiden behöva fråga om varje sak man gör blir det lite avtändande i mina ögon. Men det är ju såklart en personlig uppfattning.

  • Anonym (S)

    Värst tycker jag att det är när en kille till varje pris vill att man ska komma. Då har jag ibland fejkat för att få stopp på pillandet. (Som inte sällan är på urinrör istället för klitoris...)

    Har även träffat på mannen som gled in i fel hål. (Hade mycket liten penis)

  • Anonym (Mr Prefect)

    Hade analsex med en ons en gång...är det mer/mindre konstigt?

    Sen körde jag ju inte bara in den utan det var ju ngt som skedde gradvis liksom...
    På samma sätt kan man väl närma sig smekandes med fingret och märka reaktionen..

  • generic

    Tycker det låter galet att pilla nån i baken bara sådär, låter faktiskt som ett övergrepp!

    Vet inte om jag personligen varit med om något vidare sjukt vid ett ons; en kille smakade på sin egen sats - kändes väl lite udda kanske?

    En annan ville att jag skulle kyssa hans polare efter vi haft sex. Också något wierd.

    En tredje försökte hela tiden få till spontant anslsex och lyckades liksom 'glömma' att jag sagt nej innan. Sunkigt.

    Riktigt sjukt tycker jag det är när man fått kemi med någon och han typ utger sig för att vara värsta pleasern och så när man väl ligger så var det visst inte så. Hur kan en vuxen man inte veta vissa grundläggande saker?

  • vargveum

    Jag har defintivt pillat och slickat i baken på flera tjejer första gången vi haft sex, även kört analsex. Man får ju vara lite lyhörd. Tycker inte det.är konstigt.

    Men visst tar man det lite trevande och lugnare med sina kinks första gången, medan man lär känna varandras preferenser... oftast iaf, om man inte gått igenom innan att man vill något speciellt.

  • Anonym (Pullad)

    Ja helt ok om man får en förvarning vad som är planerad. Man är ju inte van med att få ett finger analt så att vara inställd på det är för mycket begärt


    Anonym (Åsa) skrev 2016-05-25 20:06:56 följande:

    Skulle inte stoppa in ett finger i analen på ett ons, det känns alldeles för intimt. Det skulle krävas någon form av längre relation, att man känner sig trygg med varandra och lärt känna varandras kroppar väl innan jag skulle göra det. Jag gör det gärna på min man som uppskattar det enormt.


Svar på tråden Det sjukaste du varit med om sexvägen