• Anonym (Anonymnr1)

    Frågor om ställningar till killar

    1. Vad tycker ni killar om när tjejen rider er och liksom gnider underlivet mot er istället för att rida er upp och ner? Är det skönt eller föredrar ni det andra?

    2. Vad är skillnaden mer än att ni ser rumpan när man rider er åt andra hållet? Känns det trängre eller vad är det som gör den ställningen bra?

  • Svar på tråden Frågor om ställningar till killar
  • MAN78

    1. Gillar båda. Men oftast blir det nog vertikalt "upp ned" som du skriver. Det är ju liksom hon som bestämmer i den positionen... :)

    2. Har aldrig prövat ridning åt det hållet. Känns säkert bra, men kommer sakna ögonkontakten tror jag....

  • Anonym (dfg)
    1. Vad tycker ni killar om när tjejen rider er och liksom gnider underlivet mot er istället för att rida er upp och ner? Är det skönt eller föredrar ni det andra?

    Blir oftast gnidvarianten när min flickvän rider. Gillade det inte så mycket i början men nu tycker jag att det är hett :)

    2. Vad är skillnaden mer än att ni ser rumpan när man rider er åt andra hållet? Känns det trängre eller vad är det som gör den ställningen bra?
    Ingen skillnad alls förutom att man just ser rumpan, vilket kan vara himla trevligt ibland 
  • Underhill

    1. Funkar bra med "gnid", men variationen är den bästa :)

    2. Härligt att se rumpan guppa och sedan är det en GO variation till det "vanliga"...kanske känns det lite annorlunda beroende på hur man är skapt och vad man går igång på.

    För övrigt är variation underbart oavsett vad man hittar på :)


    E vi överens så kör vi
  • Anonym (Anonymnr1)

    Okej, tack så mycket för svaren :)

  • 100kgpappa

    1. Funkar bra, blir skönare för mig med.

    2. Helt värdelös ställning, vi provar ibland, men kommer varje gång fram till att den inte funkar bra för oss.

  • Anonym (Kille)

    1. Båda funkar men variation är bäst. :)

    2. Testar den varianten så sällan att jag kan uttala mig egentligen. Ser iofs hett ut och lättare för killen att massera klittan på dig. Så mitt svar blir, variation är bäst. :)

Svar på tråden Frågor om ställningar till killar