• Anonym (xx)

    Känner mig super stressad

    Jag hatar när jag blir stressad över min ekonomi, mitt jobb och mitt privatliv.

    Jag är just nu med i en bemanning och lägger in mig när jag kan jobba så jag vet aldrig säkert hur många pass per månad jag får, vilket gör mig stressad.
    Jag blir stressad över min ekonomi då jag alltid tror att jag inte kommer ha råd att betala räkningar. Det har dock bara hänt dom 2 senaste månaderna då det varit dåligt på jobbfronten. Då har jag fått låna pengar. Men detta gör mig super stressad verkligen. Mår verkligen dåligt över att inte kunna betala räkningar.

    Mitt privatliv ska vi inte ens prata om. Har inte hittat den rätta, har varit själv bra länge och det känns som ingen nånsin kommer tycka om mig.

    just nu känns livet rätt piss om jag får säga det själv. Känner mig deprimerad, stressad och allt är bara skit

  • Svar på tråden Känner mig super stressad
  • StevenDiese

    Tror man det blir skit så blir det så.

    Var positiv! Då kommer det börja gå din väg.

  • Carambolan

    Börja med att byta jobb så att du får fast lön och inte behöver oroa dig för varken ekonomi eller schema. Går det eller måste du kanske utbilda dig lite först?

  • Anonym (Byt)

    Bytt jobb? Skaffa ett extra jobb? Börja plugga? Spar undan pengar dom bra jobb månaderna så du slipper låna pengar?

Svar på tråden Känner mig super stressad