• Anonym (Fia)

    Varför slakna

    Försökte runka av min pojkvän men han slaknade. Hänt flera gånger. Vad gör jag för fel tror du? Är det bara mitt fel?

  • Svar på tråden Varför slakna
  • Anonym (Prata med han)

    Det du gör kanske inte känns skönt. Ofta så tränar man ju upp en runktektnik som kille som är personlig och skön för en själv. Be han visa dig hur han gör kanske?

  • Anonym (Fia)
    Anonym (Prata med han) skrev 2016-05-28 10:37:15 följande:

    Det du gör kanske inte känns skönt. Ofta så tränar man ju upp en runktektnik som kille som är personlig och skön för en själv. Be han visa dig hur han gör kanske?


    Så pinsamt. Trodde inte det gick att göra fel. Är försiktig, drar inte för långt tillbaka. Kan man dra för lång fram? (Det stramar inte) så tänker jag att det borde vara skönt om jag hade en snopp! Fan vad kass jag känner mig. Har aldrig varit med om det.
  • Anonym (Prata med han)

    Du är verkligen inte kass. Tvärt om hänsynstagande som visar att du bryr dig om din partners njutning . Det behöver inte handla om för långt fram och sådant. Finns säker lika många sätt att runka som det finns killar. Visar han dig så får du se. Att prtata om det är viktigt

  • subber

    Om det funkar så be honom visa hur du ska göra för att det ska bli så skönt som möjligt för honom. Killar har övat hela livet på detta och du en gång låter det som.

    Vill du lära dig på egen hand så sök på videos om "Masturbatix" som är dominanta kvinnor med masturbation som specialitet. De klarar att hålla ett stånd vid liv i flera timmar.

  • Anonym (Fia)
    subber skrev 2016-05-28 10:46:26 följande:

    Om det funkar så be honom visa hur du ska göra för att det ska bli så skönt som möjligt för honom. Killar har övat hela livet på detta och du en gång låter det som.

    Vill du lära dig på egen hand så sök på videos om "Masturbatix" som är dominanta kvinnor med masturbation som specialitet. De klarar att hålla ett stånd vid liv i flera timmar.


    Nej jag har inte bara gjort en gång och jag går på känsla och det har funkat för alla andra. Blir glad av tipset!
  • Anonym (Kille)

    Tycker du ska be honom runka och komma inför dig så du får iaktta hur han gör. Säg att du blir kåt av det och att du vill se honom komma. Se och lär. :)

Svar på tråden Varför slakna