• Anonym (TS)

    Kladdet vid fittslickning - hur hanterar du det?

    Kladdigt! Slickar du i dig?

  • Svar på tråden Kladdet vid fittslickning - hur hanterar du det?
  • Anonym (gillar)

    Ju blötare och kåtare fitta desto härligare att slicka, älskar att lapa i mig fittsaft mmm.

  • Anonym (TS)
    Anonym (gillar) skrev 2016-05-29 08:36:11 följande:

    Ju blötare och kåtare fitta desto härligare att slicka, älskar att lapa i mig fittsaft mmm.


    Saft? Är väl mer kladd än saft.
  • Aikido

    Ibland brukar vi dutta dit lite karamellfärg sedan får hon sätta sig på ett papper. Konstverken nålar vi sedan upp på väggen och frågar vännerna vad det är säger vi bara att ungarna gjorde dem när de var små.

  • Anonym (Kille)
    Anonym (gillar) skrev 2016-05-29 08:36:11 följande:

    Ju blötare och kåtare fitta desto härligare att slicka, älskar att lapa i mig fittsaft mmm.


    Kan inte annat än hålla med!
  • Anonym (Gillar2)

    Ibland är det så blött så det rinner

    Gott!!!

  • Anonym (Blä)

    Den värsta känslan som finns är när det är killen/tjejen som blöter ner hela härligheten med sin saliv när de slickar.. Blä.

  • Anonym (Rinna)

    Min kille låter det rinna. Han sörplar väl inte i sig. Det blir ganska blött på lakanet och rinner mellan skinkorna. Antar att han inte gillar fittsaft. Hursomhelst är ju han en jävel på att slicka och får mig att komma på nolltid. Anledningen till att jag skriver, är att han är den första jag märkt gör så. Kanske ett tips till de som inte gillar det? Ett råd, för jag har träffat sånna som är kassa på att slicka och då funkar det tyvärr inte.

  • Anonym (hungrig)

    det finns inget bättre an att slicka ett fitta och slurkar i sig alt den goda saft mmmm det är bra under gravidet och mens mmm

Svar på tråden Kladdet vid fittslickning - hur hanterar du det?