• Anonym (Snark)

    Pojkvännen har tjejer på hotellrummet!

    Min pojkvän är just nu i Magaluf med sitt stora kompisgäng och festar som fan.
    Dom kommer hem på söndag. Jag visste såklart att den enda anledningen till att dom far dit är för att supa supa supa. Försöker lita på min pojkvän och har inte misstrott honom i nånting förut, men jag är en person som har svårt att lita på andra människor. Så har det alltid varit. Jag har skrivit med min pojkvän på sociala medier sen han åkte och vi har pratat som vanligt bara. Idag när vi snapade med varandra (alltså skickade direktbilder på snapchat) såg jag att det var en tjej i deras hotellrum i bakgrunden, såg det även en gång till nu ikväll. Kunde inte avgöra om det var samma tjej. 

    Även om jag vet att jag är fjantig på ett sätt, eftersom att han är där med flera kompisar och det kan vara vem som helst som dragit dit tjejen, så blir jag ändå nojig och onödigt fundersam. Är bara så rädd att min pojkvän ska få ihop det med någon där. Man vet ju att det inte direkt är ovanligt att det knullas både hit och dit på såna där resor.. 

    Jag har inte frågat honom vem tjejen/tjejerna är ännu. 
    Vill inte att han ska bli sur och tycka att jag är jobbig..

    Ska jag ta upp det med honom? Dom kommer festa hela natten och jag ska upp tidigt imorgon, så när jag går upp går typ dom och lägger sig..
    Jag har ju faktiskt INGEN aning om vad som händer där borta. Och jag tror inte att nån hade sagt nåt till mig om han gjorde nåt med nån annan heller.

  • Svar på tråden Pojkvännen har tjejer på hotellrummet!
  • Anonym (L)

    Förstår din oro. Var ni tillsammans när han bokade resan? Tycker du ska prata med honom. Inte bra att gå och hålla inne din oro och vara tyst om det.

  • Anonym (H)

    Först och främst, att du har svårt att lita på människor är ingen ursäkt att agera på svartsjuka.

    För det andra, är din partner så blåst att han skulle skicka bilder där hans föremål för otrohet syns i bakgrunden?

    Fråga du vem tjejen på bilden var. Har du tur tolkar han det bara som nyfikenhet. Men godta hans förklaring. Du har, utifrån det som står i inlägget, inget skäl att misstro honom.

  • Anonym (Snark)
    Anonym (L) skrev 2016-05-30 21:12:46 följande:

    Förstår din oro. Var ni tillsammans när han bokade resan? Tycker du ska prata med honom. Inte bra att gå och hålla inne din oro och vara tyst om det.


    Jo, vi var tillsammans då..
  • Kuddebarn
    Anonym (H) skrev 2016-05-30 21:13:56 följande:

    Först och främst, att du har svårt att lita på människor är ingen ursäkt att agera på svartsjuka.

    För det andra, är din partner så blåst att han skulle skicka bilder där hans föremål för otrohet syns i bakgrunden?

    Fråga du vem tjejen på bilden var. Har du tur tolkar han det bara som nyfikenhet. Men godta hans förklaring. Du har, utifrån det som står i inlägget, inget skäl att misstro honom.


    TS pojkväns är i en utav världens största festorter och hon har ingen anledning till att tro att nånting skulle kunna ske? Missade du kanske att det är ett stort kompisgäng? Det enda de gör där är att dricka och knulla brudar.
  • Anonym (Snark)
    Anonym (H) skrev 2016-05-30 21:13:56 följande:

    Först och främst, att du har svårt att lita på människor är ingen ursäkt att agera på svartsjuka.

    För det andra, är din partner så blåst att han skulle skicka bilder där hans föremål för otrohet syns i bakgrunden?

    Fråga du vem tjejen på bilden var. Har du tur tolkar han det bara som nyfikenhet. Men godta hans förklaring. Du har, utifrån det som står i inlägget, inget skäl att misstro honom.


    Jag förstår inte riktigt vad det är du menar.
    Jag är inte svartsjuk, bara nojig.
    Hur vida han skulle råka skicka en bild vet väl inte jag. Man såg inte ens brudens ansikte, bara henne bakifrån och på andra bilden benen och händerna (hon låg i en säng)
  • Anonym (H)
    Kuddebarn skrev 2016-05-30 21:27:55 följande:
    TS pojkväns är i en utav världens största festorter och hon har ingen anledning till att tro att nånting skulle kunna ske? Missade du kanske att det är ett stort kompisgäng? Det enda de gör där är att dricka och knulla brudar.
    Jag vet inte vilken typ av människor du dejtar, men en person med hyfsad känsla för moral är inte otrogen oavsett var hen befinner sig och i vilket sällskap.
  • Anonym (H)
    Anonym (Snark) skrev 2016-05-30 21:50:06 följande:
    Jag förstår inte riktigt vad det är du menar.
    Jag är inte svartsjuk, bara nojig.
    Hur vida han skulle råka skicka en bild vet väl inte jag. Man såg inte ens brudens ansikte, bara henne bakifrån och på andra bilden benen och händerna (hon låg i en säng)
    Fast att vara nojjig för att ens partner ska träffa andra utan egentliga skäl är per definition att vara svartsjuk. Och jag tycker iaf inte att det faktum att du sett en bild på din pojkvän i samma rum som en annan tjej är skäl att nojja. Det är förmodligen som du skrev själv att någon annan tog dit tjejen. Eller så umgås de bara. Tror fortfarande inte din pojkvän skulle skicka bilder där tjejen syns om han haft något att dölja. Det vore korkat.
  • Ego Lovers

    Du kan ju fråga vem av killkompisarna som fått napp och sedan en skämtsmily

  • Kuddebarn
    Anonym (H) skrev 2016-05-30 22:57:11 följande:

    Jag vet inte vilken typ av människor du dejtar, men en person med hyfsad känsla för moral är inte otrogen oavsett var hen befinner sig och i vilket sällskap.


    Men hur naiv är du egentligen.. ett grabbgäng utomlands som festar sönder. Vet inte om du är medveten om vad folk gör i magaluf ens. De kanske har ett jättebra förhållande i övrigt, men ändå, han är så långt bort från henne och magaluf är känt för att vara en knullort.
  • Kjell2
    Anonym (Snark) skrev 2016-05-30 21:01:27 följande:

    Min pojkvän är just nu i Magaluf med sitt stora kompisgäng och festar som fan.
    Dom kommer hem på söndag. Jag visste såklart att den enda anledningen till att dom far dit är för att supa supa supa. Försöker lita på min pojkvän och har inte misstrott honom i nånting förut, men jag är en person som har svårt att lita på andra människor. Så har det alltid varit. Jag har skrivit med min pojkvän på sociala medier sen han åkte och vi har pratat som vanligt bara. Idag när vi snapade med varandra (alltså skickade direktbilder på snapchat) såg jag att det var en tjej i deras hotellrum i bakgrunden, såg det även en gång till nu ikväll. Kunde inte avgöra om det var samma tjej. 

    Även om jag vet att jag är fjantig på ett sätt, eftersom att han är där med flera kompisar och det kan vara vem som helst som dragit dit tjejen, så blir jag ändå nojig och onödigt fundersam. Är bara så rädd att min pojkvän ska få ihop det med någon där. Man vet ju att det inte direkt är ovanligt att det knullas både hit och dit på såna där resor.. 

    Jag har inte frågat honom vem tjejen/tjejerna är ännu. 
    Vill inte att han ska bli sur och tycka att jag är jobbig..

    Ska jag ta upp det med honom? Dom kommer festa hela natten och jag ska upp tidigt imorgon, så när jag går upp går typ dom och lägger sig..
    Jag har ju faktiskt INGEN aning om vad som händer där borta. Och jag tror inte att nån hade sagt nåt till mig om han gjorde nåt med nån annan heller.


    Och vad förvänta du dig skulle hända och komma fram om du tog upp det?

    Har han gjort dumheter kommer han bli sur och förenka det
    Har han inte gjort dumheter kommer han säga att inget har hänt och bli sur

    Plus det  kommer han vara någon kombination av trött, bakfull, full, hungrig, stressad och inte direkt mottaglig för ett seriös samtal hemifrån.

    Oavsett vad han säger kommer du bara bli mer upprörd och orolig.
Svar på tråden Pojkvännen har tjejer på hotellrummet!