• Anonym (berundrare..)

    korta shorts och rumpor!

    Skit nu kommer värmen och kvinnor har jätte korta t ex jeans shorts som visar allt.

    Hur vågar ni?

    Visa celluliter med mera?

    Jag är själv kvinna 35 år skulle aldrig våga.

    Skulle känna mig naken måste alltid ha capri shorts till knäna.

  • Svar på tråden korta shorts och rumpor!
  • Alvina

    Jag skulle aldrig sätta på mig jättekorta shorts. Det är fult. Tycker det är mycket finare med byxor som är lite längre. Jag skulle känna mig mycket obekväm och naken med minishorts.

  • Anonym (MammaMu)

    Hur korta shorts talar vi om? Skulle aldrig ta på mig shorts som skulle få skinkorna skulle dallra utanför. Men hur ofta ser man kvinnor som passerat tonåren bära sådana?

  • Anonym (berundrare..)

    Ja sådan korta så nästan hela rumpan synd.

    Jag sett kvinnor i 20 års åldern på stan ha det på sig inte vara tonåts tjejer.

    Sen detta med att ha korta shorts och strumpbyxor på dig under.

    Allt synd ju endå.

  • Anonym (asful)

    Det är ju det absolut bästa med sommaren! För oss män alltså. 

  • Anonym (Medelålders)

    Så korta shorts så rumpan hänger utanför har jag inte, men visst har jag korta shorts, trots celluliter, fläsk och eksem. Varför inte? Jag är varm, jag gillar shorts. Jag är fyrtio år och har på mig det jag trivs i. Strumpbyxor och shorts har jag på vintern ibland, men inte på sommaren.

  • Anonym (berundrare..)

    Att ni vågar visa upp det allt fläsk med mera.

  • evaeva18

    Jag tänkt på detta med.

    Tycker inte det är så snyggt heller att kvinnor visar halva röven.

    Inte heller på tonåringar heller.

  • Anonym (Gillar kort)

    Jag tränar mycket så har inga celluliter och inte mycket fläsk heller, men väldigt välsvarvade ben och rumpa så jag har ofta korta shorts och toppar som visar en del av magen även om jag är 30+. Håller dock med om att det kan vara rent av äckligt när man ser jättefeta med kortkort. Man undrar om de äger en spegel och vet om att de faktiskt kan äckla andra.

  • Anonym (asful)
    Anonym (Gillar kort) skrev 2016-06-01 07:09:34 följande:

    Jag tränar mycket så har inga celluliter och inte mycket fläsk heller, men väldigt välsvarvade ben och rumpa så jag har ofta korta shorts och toppar som visar en del av magen även om jag är 30+. Håller dock med om att det kan vara rent av äckligt när man ser jättefeta med kortkort. Man undrar om de äger en spegel och vet om att de faktiskt kan äckla andra.


    Tack för allt du gör för oss <3

    /Män
Svar på tråden korta shorts och rumpor!