• Anonym (Jobb)

    Pinsam syn?

    Vet inte om den här frågan hör hemma under den här rubriken men jag hittade ingen annan som kändes mer relevant.
    Förra veckan inträffade något på mitt arbete som gjort mig osäker på hur jag ska bete mig.
    När jag skulle gå på toaletten var min chef där. Hon hade glömt att låsa. Hon var precis på väg att resa sig  upp från stolen. Byxorna och trosorna var nerdragna. Jag skyndade mig att stänga dörren så fort jag kunde men hann se hennes könsorgan som var helt rakat.
    Jag sa naturligtvis ursäkta men kunde ju inte rå för att detta hände. Hon har inte kommenterat händelsen. Jag vet inte riktigt hur jag ska bete mig. Jag vågar inte se henne i ögonen. Då skulle jag rodna.
    Är det någon som har förslag på hur jag ska hantera den här situationen?
    Är det någon som har råkat ut för någon liknande incident?

  • Svar på tråden Pinsam syn?
  • Haskel

    Det känns ju som du råkat komma över ganska viktig information. Du bör nog försöka förhöra dig om bolagsstyrelsen känner till att en av deras chefer har ett kön. Att det dessutom tycks vara rakat, känns minst sagt bisarrt. 
    Endera tar du upp saken direkt med er VD, alternativt skriver du på företagets hemsida. 

  • Överste Senap
    Haskel skrev 2016-05-31 17:49:32 följande:

    Det känns ju som du råkat komma över ganska viktig information. Du bör nog försöka förhöra dig om bolagsstyrelsen känner till att en av deras chefer har ett kön. Att det dessutom tycks vara rakat, känns minst sagt bisarrt. 

    Endera tar du upp saken direkt med er VD, alternativt skriver du på företagets hemsida. 


    Ev kan denna information vara kurspåverkande och ts måste betraktas som en insider i så fall.
  • Anonym (Upplevt liknande)

    Jag har själv upplevt en liknande händelse. Det är bara att fullkomligt låtsas som att inget har hänt. Du kan bara förlora på att försöka släta över situationen (jag förutsätter att du sa ursäkta direkt och stängde dörren).

    Med tiden kommer er relation att normaliseras,.det är ju ingen big deal med lite nakenhet...

  • Anonym (H)

    Med tanke på att du känner att du behöver nämna att hennes kön var rakat misstänker jag att detta snarare är en runktråd än en verklig händelse.

Svar på tråden Pinsam syn?