• Anonym (Förvirrad)

    dumpa el ej

    Vet inte hur jag skall göra!

    Träffar en kille sedan två månader tebaka han har väll mer el mindre bott här in1 månad! Han kommer hit på lunch äter kommer hem när han slutat lånar bilen gör sitt kommer hem igen äter slänger sej i soffan antingen spela han el kolla sin serie ä, somnar gärna i soffan, ligger när han vill ligga vilket e sällan o ja måste lägga mej tidigt har tre barn att ta hand om, känner mej så jävla osedd liiiite utnyttjad el e vissa sånna bara?
    Har sagt att d känns inte alls som han e kär men de kontra han med jo! Alltså vill man ha d så här efter 2 mån? Inga påhopp tackar

  • Svar på tråden dumpa el ej
  • Anonym (Förvirrad)

    Sen e han svartsjuk av sej men ändå kom ja på han el han råka skicka en bild glömt tagit bort exet i bild ni vet blir sån bubbla på Fb!

  • Anonym (harmonisera)

    Träffar en kille sedan två månader tillbaka. Han har väl mer eller mindre bott här i en månad. Han kommer hit på lunch och äter och kommer sedan hem igen när han slutat (jobba). Lånar sedan bilen och gör sitt, kommer hem igen och äter och slänger sig i soffan.

    Antingen spelar han eller kollar på sin serie. Han somnar gärna i soffan, ligger när han vill ligga (sex). vilket är sällan. Jag måste lägga mig tidigt. Har tre barn att ta hand om. Känner mig så jävla osedd, lite utnyttjad? Är det bara så att vissa är så här?
    Jag har sagt att det känns inte alls som han är kär men det säger han att han är. Alltså vill man ha det så här efter 2 månader? Inga påhopp tackar.

  • Anonym (1)

    nej usch, värsta snyltaren! Har han inget eget hem att gå till, undrar jag? 

    Du har hela 3 barn! De måste ju så klart prioriteras. Hur konstigt är det inte för dem att det plötsligt mer eller mindre bor en främmande (ja för dem blir det en främmande) person hos dem efter så kort tid? 
    Har man barn får man ta det lite vackert när man introducerar en ny partner. 

    Men nu har du som 4 barn, är det verkligen så du vill leva? Han verkar nöjd med att ha någonstans att vara, sova, äta och du är som "morsan" som tar hand om alltihop. Dumpa innan du blir ännu mer insyltad! 

  • Anonym (Förvirrad)

    Idag gjorde jag något man inte får göra!! Ja kollade i hans telefon de e fan tabu alltså!
    Något inom mej sa gör de o ja gjorde de! Där va de en flört o tal om fika med en annan tjej även att han vill hitta på något med sitt ex bara han hon.. de e la fan inte okej eller?

  • Anonym (Muu)
    Anonym (Förvirrad) skrev 2016-06-01 12:27:06 följande:

    Idag gjorde jag något man inte får göra!! Ja kollade i hans telefon de e fan tabu alltså!
    Något inom mej sa gör de o ja gjorde de! Där va de en flört o tal om fika med en annan tjej även att han vill hitta på något med sitt ex bara han hon.. de e la fan inte okej eller?


    Om det är OK att vara otrogen?

    Vi har ju redan sagt att du ska dumpa den råttan.
  • Anonym (1)

    inget i denna tråd är ok. Du hade kunnat dumpa honom för mycket mindre än så. Gör nu det rätta för dig och dina barn!

Svar på tråden dumpa el ej