• Anonym (Båda 35)

    Nya kickar

    Jag och min  sambo-kille har varit tillsammans i mer än 10 år. Vi har ett bra sexliv men upplever båda att det har blivit lite för rutinmässigt. Vi vill tillföra något men vet inte vad. Tacksam om vi kan få lite hjälp med idéer. Vi har pratat om att dejta ett annat par, att skaffa en betydligt yngre eller extra partner, att den ena partnern ser den andra har sex med någon annan, att den ena parten är bunden, att bjuda in kvällens överraskning etc. Det finns säkert många fler alternativ.

    Är det lättare för en kvinna att hitta ny sex-partner?

    Tacksam för uppslag och idéer.

  • Svar på tråden Nya kickar
  • Anonym (Mmflffl)

    Betydligt lättare för kvinnan att hitta en annan sexpartner.

    Mitt ex och jag hade öppet, jag kunde få ligga dagligen om jag ville medans han träffade en person...

  • Anders 386

    Om du går in o kollar kontaktannonserna på Bodycontact just nu så finns 487 kvinnor som söker män - och 9117 män som söker kvinnor. Det säger allt. Skrattande

  • fae

    Dejta ett annat par? Verkar omständligt att försöka hitta ett par där ni alla fyra klickar utöver att eventuellt ha sex? Kanske underlättar om du börjar med att beskriva vad ni gör i dagsläget, det som känns rutinmässigt, så kanske man bättre förstår var en realistisk ribba ligger, eftersom steget till diverse grejer som involverar andra personer kan vara rätt långt? Ni behöver kanske inte börja där så att säga.

  • Anonym (Mr Prefect)
    Anonym (Båda 35) skrev 2016-06-01 06:56:58 följande:

    Jag och min  sambo-kille har varit tillsammans i mer än 10 år. Vi har ett bra sexliv men upplever båda att det har blivit lite för rutinmässigt. Vi vill tillföra något men vet inte vad. Tacksam om vi kan få lite hjälp med idéer. Vi har pratat om att dejta ett annat par, att skaffa en betydligt yngre eller extra partner, att den ena partnern ser den andra har sex med någon annan, att den ena parten är bunden, att bjuda in kvällens överraskning etc. Det finns säkert många fler alternativ.

    Är det lättare för en kvinna att hitta ny sex-partner?

    Tacksam för uppslag och idéer.


    Vi träffar ett annat par (fr BC), numera också vänner.. Vi har även lånat bara mannen.
    Min fru har även haft sex med sitt (gifta) ex och skickat ett filmklipp...
    Bundit varandra, mm
    Bara fantasin sätter gränser... ;)
Svar på tråden Nya kickar