• Anonym (Skönt)

    Hur är skönast att få klittan stimulerad?

    Så, hur funkar du? Min partner njuter mest av mina smekningar liggandes på rygg eller när jag gnider min kuk mot hennes klitta, härligt för henne men inte så mycket variation.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur är skönast att få klittan stimulerad?
  • Anonym (Tjej)

    Under penetrationssex då hans kropp naturligt gnider mot mig. Slickad är längst ner på listan, avstår hellre än att bli slickad.

  • fae

    Med tunga, fingrar eller kuk. Beror på vad jag är mest sugen på just då. Du kanske får fler röster om du låter folk välja fritt?

  • Anonym (Skönt)

    Intressanta resultat hittills...

  • Anonym (Själv)

    Blir mest frustrerad om nån annan ska försöka sig på. Är väldigt känslig och känner ju bäst själv vad som funkar. Gillar inte när man "far runt" liksom, utan fingrarna ska vara fästa på klittan och gnugga. Haha, fattade nån?

  • Anonym (Gaby)

    Antingen slickad på rygg eller smekt av honom när jag ligger på rygg. Valde smekt eftersom min man är väldigt fingerfärdig så att säga :)

  • Anonym (Ms)

    Finns inget värre än dom som tror man är en trisslott och gnuggar och gnuggar så obehagligt.

  • Aikido
    Anonym (Ms) skrev 2016-07-21 20:16:32 följande:
    Finns inget värre än dom som tror man är en trisslott och gnuggar och gnuggar så obehagligt.
    Förstår om det är obehagligt med en 5-krona därnere. Ännu värre måste det vara med en 1-krona och den där djävla randade kanten.

    Själv har jag redan en vinstlott så jag behöver inte gnugga men gör det ibland ändå (lite mjukt).
Svar på tråden Hur är skönast att få klittan stimulerad?