• Anonym (Lång)

    Ställningar för hårt sex med lång kuk

    Nu är det så att jag har en ganska lång kuk och jag har inte varit med en tjej som jag inte har bottnat, självklart försöker jag undvika det här även om några faktiskt gillar det. Däremot undrar jag om det finns några bra ställningar där man kan köra på hårt utan att vara rädd att skada henne då många tjejer verkar gilla hårdare tag.


    Vad fungerar för dig som tjej? Vilka ställningar brukar ni killar köra med som är i samma situation, är några ställningar mer obekväma än andra? Alla är ju olika byggda men jag har inte hittat några direkta ställningar som fungerat bra. Förutom när hon ligger på mage med benen ihop.


    Tips mottages gärna!

  • Svar på tråden Ställningar för hårt sex med lång kuk
  • Anonym (Milfhunter)

    Inget kan skadas, det går inte att "slå ibotten" det är en myt hämtat från porrindustrin.
    Det är bara köra på som vanligt.

  • Aikido
    Anonym (Milfhunter) skrev 2016-08-16 17:46:29 följande:
    Inget kan skadas, det går inte att "slå ibotten" det är en myt hämtat från porrindustrin.
    Det är bara köra på som vanligt.
    Finns jobb för dig i staterna. Rådgivare åt Donald Trump.
  • Anonym (Milfhunter)
    Aikido skrev 2016-08-16 17:59:07 följande:
    Finns jobb för dig i staterna. Rådgivare åt Donald Trump.
    Tack men jag avstår är inte intresserad av att stödja honom.
  • Cl4udio

    borra henne i två:an, där finns en lång ändtarm att fylla upp

  • Anonym (xx)

    Jag har samma problem, med vissa kvinnor funkar det dock.


    Hade ett ONS för några dagar sen, hon stönar ut "Fan va stor du är...." sen lite senare "Du bottnar mig verkligen hela tiden.." och jag bara "oj förlåt" (Hon är överst) men så märker jag att hon fortsätter och köra på ashårt haha.


    Frågade henne efteråt om det, och tydligen så tände hon så fruktansvärt mycket på att jag hade en stor kuk att tanken gav såpass mycket njutning att det var värt trots att hon blev bottnad.

  • Anonym (Oj)
    Anonym (xx) skrev 2016-08-16 21:22:09 följande:

    Jag har samma problem, med vissa kvinnor funkar det dock.


    Hade ett ONS för några dagar sen, hon stönar ut "Fan va stor du är...." sen lite senare "Du bottnar mig verkligen hela tiden.." och jag bara "oj förlåt" (Hon är överst) men så märker jag att hon fortsätter och köra på ashårt haha.


    Frågade henne efteråt om det, och tydligen så tände hon så fruktansvärt mycket på att jag hade en stor kuk att tanken gav såpass mycket njutning att det var värt trots att hon blev bottnad.


    Ojdå, hur stor haru om man får fråga?
  • Anonym (xx)
    Anonym (Oj) skrev 2016-08-16 21:25:28 följande:
    Ojdå, hur stor haru om man får fråga?

    19-20 cm lång, och cirka 13 cm i omkrets.


    Hon sa faktiskt att den kändes väldigt bred också, vilket gjorde mig chockad då den är knappt över medel i tjocklek. Men antar att det kan bero på att den är väldigt hård.

  • Anonym (Lång)

    Ja jag ligger själv i det spannet men med 12 cm omkrets. Är lite tråkigt att man inte kan dunka på ordentligt utan att riskera att hon får ont. Mitt ex gillade däremot när jag bottnade, känns som väldigt få gillar detta. Lite nyfiken på att utforska tvåan men har inte blivit av ännu...

  • pyssel

    Nu förstår jag inte.. är simning på djupt vatten att föredra?


    Alla hästar hemma
  • Anonym (Milfhunter)
    Anonym (Lång) skrev 2016-08-17 16:18:04 följande:

    Ja jag ligger själv i det spannet men med 12 cm omkrets. Är lite tråkigt att man inte kan dunka på ordentligt utan att riskera att hon får ont. Mitt ex gillade däremot när jag bottnade, känns som väldigt få gillar detta. Lite nyfiken på att utforska tvåan men har inte blivit av ännu...


    Varför skulle det inte gå att dunka på med 12 cm omkrets det har inget med längden att göra, töjer det så töjer det du lär inte slå i botten.
  • Anonym (Lång)
    Anonym (Milfhunter) skrev 2016-08-17 18:20:14 följande:
    Varför skulle det inte gå att dunka på med 12 cm omkrets det har inget med längden att göra, töjer det så töjer det du lär inte slå i botten.

    Jo absolut, jag menade att min är 19x12cm så forfarande längre än genomsnittet.


    Har som sagt hittils inte varit med någon som den inte tagit i, utan jag får tänka mig för när man kör på att inte stoppa in hela i en snabb stöt. Har fungerat att köra på hårt utan att jag har fått lov att tänka mig för om hon ligger på mage men benen ihop. Då har det tagit stopp innan jag tagit i, men funderade om det fanns fler ställningar som hindrar att man tar i så att säga!

  • Anonym (Milfhunter)
    Anonym (Lång) skrev 2016-08-18 13:53:47 följande:

    Jo absolut, jag menade att min är 19x12cm så forfarande längre än genomsnittet.


    Har som sagt hittils inte varit med någon som den inte tagit i, utan jag får tänka mig för när man kör på att inte stoppa in hela i en snabb stöt. Har fungerat att köra på hårt utan att jag har fått lov att tänka mig för om hon ligger på mage men benen ihop. Då har det tagit stopp innan jag tagit i, men funderade om det fanns fler ställningar som hindrar att man tar i så att säga!


    Vad är det som det tar stopp i menar du, inte så att du slår i livmodern med 20cm kuk.
  • Anonym (Lång)
    Anonym (Milfhunter) skrev 2016-08-18 16:57:05 följande:
    Vad är det som det tar stopp i menar du, inte så att du slår i livmodern med 20cm kuk.
    Du kanske ska ta och läsa på lite om den kvinnliga anatomin, finns många som upplever smärta om kuken slår i livmorderhalsen.
  • Anonym (Milfhunter)
    Anonym (Lång) skrev 2016-08-22 11:30:18 följande:
    Du kanske ska ta och läsa på lite om den kvinnliga anatomin, finns många som upplever smärta om kuken slår i livmorderhalsen.
    Det borde du också göra, du tror att en kvinna är mindre än 20 cm djup?
  • Anonym (EN)
    Anonym (Milfhunter) skrev 2016-08-22 11:44:59 följande:

    Det borde du också göra, du tror att en kvinna är mindre än 20 cm djup?


    Slidan är i normalfallet ca12-13 cl djup så ja. Sedan kan man ta emot mer om man är upphetsad etc
  • Anonym (Lång)

    Ingen idé at mata trollen... Men EN har korrekta uppgifter.

  • 8airam8
    Aikido skrev 2016-08-16 17:59:07 följande:

    Finns jobb för dig i staterna. Rådgivare åt Donald Trump.


    Det är svårt att inte vara hemligt förälskad i dig.
  • Noname00
    jess 77 skrev 2016-11-16 10:49:12 följande:
    mkt bra ställning som funkar med min kille
    Inte många som klarar av den ställningen att ta stöd med armarna samtidigt men jäklar va bra den är.
Svar på tråden Ställningar för hårt sex med lång kuk