• Anonym (,,,,)
    Äldre 27 Jun 12:48
    4018 visningar
    30 svar
    30
    4018

    Skulle du bli kåt ifall en ful man slickade dig på ett bra sätt?

    Skulle du bli kåt ifall en ful man slickade dig på ett bra sätt? Alltså att han vet exakt hur man slickar en kvinna.

    Rösta ärligt och tänk på känslan att bli slickad sedan föreställer du dig en ful man som slickar dig.

    Alltså ni ska inte knulla efter det, han bara slickar dig.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Skulle du bli kåt ifall en ful man slickade dig på ett bra sätt?
  • Äldre 27 Jun 12:51
    #1

    Alltså om han kommer så långt att han får slicka mej är jag redan kåt och tänder på killen... 

  • Anonym (,,,,) Trådstartaren
    Äldre 27 Jun 13:00
    #2
    +1
    Cecese skrev 2016-06-27 12:51:54 följande:

    Alltså om han kommer så långt att han får slicka mej är jag redan kåt och tänder på killen... 


    Det var inte det som var frågan....
  • Äldre 27 Jun 13:01
    #3

    Tydligen har han ju redan fått chansen att slicka dig. Och tydligen, riktigt bra. Vad är det då du egentligen vill veta? Om dina ytliga kompisar skulle acceptera honom?

  • Anonym (Dude)
    Äldre 27 Jun 13:08
    #4

    Gången är så här:

    - två personer blir intresserade/kåta av varandra

    - förspel inleds, kanske slickar han henne

    Om man blir slickad av någon utan att vara kåt på den personen så låter det som om någon form av övergrepp sker, inte okej.

    TS: är du inte så van vid att ha sex?

  • Anonym (Smirn­ov)
    Äldre 27 Jun 13:12
    #5

    JA! Bättre en riktig karl i som jag tänder på, än någon svensk yngling i rosa skor som behöver mer tid i badrummet än mig. Varför undrar du ens, ts? 

  • Anonym (Tim)
    Äldre 27 Jun 13:28
    #6
    Anonym (,,,,) skrev 2016-06-27 12:48:39 följande:

    Skulle du bli kåt ifall en ful man slickade dig på ett bra sätt? Alltså att han vet exakt hur man slickar en kvinna.

    Rösta ärligt och tänk på känslan att bli slickad sedan föreställer du dig en ful man som slickar dig.

    Alltså ni ska inte knulla efter det, han bara slickar dig.


    Gissar på att du är en ung man som aldrig har haft en flickvän, och som därför anser att kvinnor jämför dig med en påse nylagd hundskit. Om du är så ful som du beskriver dig själv, så tror jag tyvärr att du måste plocka fram plånboken om du ska få "lapa skäggbiff".
  • Anonym (Smirn­ov)
    Äldre 27 Jun 13:34
    #7
    Anonym (,,,,) skrev 2016-06-27 13:00:01 följande:
    Det var inte det som var frågan....
    Vad var frågan då?
  • Äldre 27 Jun 13:35
    #8

    Oralsex ger mig ingenting, oavsett hur bra mannen påstår sig kunna slicka. Och nej, jag skulle inte vilja ha någon slags sexuell kontakt med någon jag inte är attraherad av.

  • Anonym (Nej)
    Äldre 27 Jun 14:13
    #9
    +1

    Jag tycker inte det är skönt att bli skickad oavsett så nej.

  • sextio­talist
    Äldre 27 Jun 14:26
    #10

    Jag avstår från sådant eftersom jag tycker det är direkt avtändande.

    Så nu har du lärt dig något nytt ts
    Alla kvinnor gillar inte oralsex.
    Om det kommer så långt så har redan mannen blivit intressant för kvinnan och hon är med all säkerhet redan tänd.
    Sist av allt, som i alla andra trådar, alla kvinnor tycker inte ett tvålfagert utseende är attraktivt, en del tycker tom att snygga män är väldigt ointressanta.

    Jag har förresten några manliga vänner som med all säkerhet inte kvalar in på någon snygghetslista alls, men de har aldrig haft problem att få kvinnor. Hemligheten är charm, genuint intresse för den kvinna de är intresserad av, självkänsla och inte desperata.

Svar på tråden Skulle du bli kåt ifall en ful man slickade dig på ett bra sätt?