• Idaplidan

    Svagt eller spök ?

    Behöver hjälp att tyda detta test. Är det positivt eller spök? Någon som haft såhär svagt?

  • Svar på tråden Svagt eller spök ?
  • Anonym (?)

    Jag skulle tippa på positivt (har 100-talig erfarenhet inom testande) ????

  • Anonym (Igen)

    Asså, ta ett test igen om 2 dagar: ser du ett sträck då är det positivt om du inte gör det är det negativt. Jag hade tagit de där som negativt

  • Idaplidan
    cameleon skrev 2016-06-28 11:58:38 följande:

    Jag tror det där är positivt!

    Hälsningar, en f.d testoman 




    är det positivt då? :D
  • Idaplidan

    Amen oj. Nu skickades bilderna hur många gånger som helst ju. Förlåt! Någon mer som kan yttra sig ?

  • emzerus

    Jag ser ett svagt streck o hoppas att det är positivt :) 

    Mina cb plus har sett ut så där i flera dagar utan att öka i styrka så jag vet inte vad som är fel...antingen cb som ger svagt positiva test utan graviditet eller så är det något som inte utvecklas som det ska... men hoppas gör jag fortfarande. 

    Ta ett nytt imorgon eller om 2 dagar så hoppas jag att ditt ökat i styrka! 
    Vilken dag efter äl är du på?

  • Fru Ve

    Man anar ju ett streck på översta bilden. Men svårt att säga. Ta nytt test om 2-3 dagar tycker jag!

  • Idaplidan
    emzerus skrev 2016-06-28 19:06:55 följande:

    Jag ser ett svagt streck o hoppas att det är positivt :) 

    Mina cb plus har sett ut så där i flera dagar utan att öka i styrka så jag vet inte vad som är fel...antingen cb som ger svagt positiva test utan graviditet eller så är det något som inte utvecklas som det ska... men hoppas gör jag fortfarande. 

    Ta ett nytt imorgon eller om 2 dagar så hoppas jag att ditt ökat i styrka! 

    Vilken dag efter äl är du på?


    Hmm saken är väl den att jag har en son på 6 månader. Så har ingen aning när ägglossningen är haha. Ammar fortfarande lite också
  • Idaplidan
    Fru Ve skrev 2016-06-28 21:56:26 följande:

    Man anar ju ett streck på översta bilden. Men svårt att säga. Ta nytt test om 2-3 dagar tycker jag!


    Åh tusen tack för ditt svar <3
Svar på tråden Svagt eller spök ?