• Anonym (Borta)

    Ingen sommar för mig ! :(

    jag är så bitter och ledsen just nu. min sambo hatar att planera & säger alltid "de löser sig". (menar om semestrar nu). vi är mitt uppe i en bebisverkstad & jag har sagt att det här kan vara vår sista sommar ensamma. istället har han en plan med sin polare att fiska, under ägglossning (bara de 2) och han tycker att vi umgås jämt. ja, vardagsumgänge, ingen kvalitetstid för oss (med barn blir det mycket mindre sånt)

    han ska dessutom vara bort över min 25årsdag så den lär jag få spendera ensam. vi har planerat att gifta oss men någon förlovning lär det väl knappast bli i sommar.

    han ratar mina sensterförslag men kommer inte med egna. känner mig så jävla bortprioriterad

    ALLA vänner även de bortresta. Vad ska jag göra!?

  • Svar på tråden Ingen sommar för mig ! :(
  • Anonym (Bkokk)

    Sluta gnäll, han är ju inte borta i 4 veckor.

    Du kan fria till honom.

    Och det finns inget som säger att det är eran sista ensamma sommar, att försöka få barn kan ta tid. Varför ska du hänga upp hela din sommar på det?

    25åra dagen har jag förståelse för att att du är ledsen över,

  • Anonym (Borta)

    Hänga upp hela sommaren? Bara äl och födelsedag... ca 4 dagar mellan.

    Stor chans att vi har barn nästa sommar, så att få en sista sommar med kvalitetstid för att ladda batterierna är väl inte mycket begärt? Har inte bett om hela hans sommar...

  • Anonym (Anonym)

    Sluta sura och gör annat utan honom. Ta en weekend ensam medans han fiskar. Du kan klara dig utan honom ett par dagar. Ge honom lite frihet. Varför låta sommaren gå till spill på grund av honom. Ni är unga så ni har fortfarande tid.

  • Rödaskor

    Det är ganska dålig stil. Visst att han vill iväg och fiska men kan han göra upp planer tillsammans med sin kompis borde han kunna göra upp planer med dig.

    Att sitta hemma i tv-soffan räknas inte riktigt tycker jag, utan man måste få komma ut ibland och hitta på saker tillsammans.

  • Lena

    Varför vill du skaffa barn med honom? Det kommer göra problem som detta värre...

  • Anonym (/:/)

    Skaffa vänner o ett intresse så slipper du vara ensam några dagar per år

  • Anonym (Bkokk)
    Anonym (Borta) skrev 2016-07-09 00:57:25 följande:

    Hänga upp hela sommaren? Bara äl och födelsedag... ca 4 dagar mellan.

    Stor chans att vi har barn nästa sommar, så att få en sista sommar med kvalitetstid för att ladda batterierna är väl inte mycket begärt? Har inte bett om hela hans sommar...


    Din rubrik lyder "ingen sommar för mig!

    Och du har precis erkänt att det gäller 4 dagar.

    Sluta gnäll.
  • Anonym (/:/)
    Anonym (Borta) skrev 2016-07-09 00:57:25 följande:

    Hänga upp hela sommaren? Bara äl och födelsedag... ca 4 dagar mellan.

    Stor chans att vi har barn nästa sommar, så att få en sista sommar med kvalitetstid för att ladda batterierna är väl inte mycket begärt? Har inte bett om hela hans sommar...


    Hur gammal är du ts ?

    Låter som du är 14 år .

    Har du bara äl 1 gång ?
  • Carambolan

    Det kommer fler ägglossningar. Han är väl inte så djupt engagerad i den här "bebisverkstaden" att han tänker låta din menscykel planera hela hans sommar. Helt rimligt tycker jag.

    Däremot väldigt tråkigt för dig att han är en velputte som inte kan göra några planer med dig i förväg. Vad säger han om du föreslår något för semestern?

Svar på tråden Ingen sommar för mig ! :(