• GrönaDruvan

    Testlagrets stickor..

    Kolla på bilden. Såhär såg testet ut efter 6 min. Det ser tydligare ut i verkligheten men ändå är det svagt.
    Jag tycker inte det är ok att det blir så när man inte är gravid
    Ska man bojkotta testerna. Har ni fått så tydliga streck som varit falska? Det första jag tog var helt vitt och dagarna efter var det svaga svaga streck och detta var tydligast. Tog CB digital idag och det stod inte gravid och nu har nog mensen kommit i samma veva också

  • Svar på tråden Testlagrets stickor..
  • Pinkclear

    Tycker vissa tester är så svåra att avläsa. Har testat med clear blue äl test nub (rosa) är på bim+2 och får positivt. Fattar ingenting..

  • Fian88
    Pinkclear skrev 2016-07-23 18:54:09 följande:

    Tycker vissa tester är så svåra att avläsa. Har testat med clear blue äl test nub (rosa) är på bim+2 och får positivt. Fattar ingenting..


    Ägglossningstest kan visa positivt vid graviditet, har du tagit ett gravtest?
  • Fian88

    Jag ser två svaga streck med vitt emellan. Så det är antagligen färgrester på kanterna bredvid där teststrecket ska vara (om du förstår vad jag menar?).

  • Pinkclear

    Jag är på bim +3 idag. Testade för skojs skull med äl test på bim+1 clear blues rosa. Som bara visar positivt lr negativt. Kom en glad gubbe. Rotade sedan fram ett gravtest visa negativt. Har fortsatt kolla med äl test bim+2 och idag på bim+3 fortfarande glad gubbe. Har inget mer gravtest hemma nämligen.

    Så vet inte riktigt vad som pågår nu haha. Här att äl test känner av både mens äl och graviditet. Vet dock inte vad som stämmer. Har aldrig vart sen med mensen tidigare. Kmr alltid kvällen innan beräknad eller morgonen för beräknad.

    Har jag kanske ägglossning så sent som på bim

  • Fian88
    Pinkclear skrev 2016-07-24 10:24:23 följande:

    Jag är på bim +3 idag. Testade för skojs skull med äl test på bim+1 clear blues rosa. Som bara visar positivt lr negativt. Kom en glad gubbe. Rotade sedan fram ett gravtest visa negativt. Har fortsatt kolla med äl test bim+2 och idag på bim+3 fortfarande glad gubbe. Har inget mer gravtest hemma nämligen.

    Så vet inte riktigt vad som pågår nu haha. Här att äl test känner av både mens äl och graviditet. Vet dock inte vad som stämmer. Har aldrig vart sen med mensen tidigare. Kmr alltid kvällen innan beräknad eller morgonen för beräknad.

    Har jag kanske ägglossning så sent som på bim


    Jag har aldrig fått positivt äl-test vid mens men däremot vid graviditet, men då har det även visat på grav-test. Så jag tippar på att du har väldigt sen äl. Men är ju så svårt att säga imed att vissa får positivt vid mens som du säger:/
  • Pinkclear

    Ja det är jätte konstigt. Mensen verkar inte komma, känns konstigt att inte få pluss på gravtest men på äl test om de vore graviditet men känns konstigt att ha ägglossning på bim +1,2,3 också. Alla alternativ känns så konstiga haha ;)

Svar på tråden Testlagrets stickor..