• Anonym (Pluttan)

    Våt och osäker

    Skulle behöva lite tips och råd då jaginte alls vet hur jag ska göra. Jag är kring 25 års åldern och kom just ur ett väldigt långt förhållande. Nu känner jag mig väldigt redo att ha lite kul!

    Det finns en lite äldre kille som jag har småflörtat med i flera år (hade ett socialt jobb där jag träffade honom) som jag så gärna hade velat träffa. Jag är nästan helt säker på att han hade velat det också.

    Grejen är den att vi har bara pratat med varandra på mitt jobb och vi har aldrig bytt nummer, bara namn.. Jag hittade honom på Facebook men han är inaktiv :( Jag googlade hans namn och det finns heller inget nummer bara en adress... Hur ska jag göra för att få tag i honom på ett bra sätt egentligen? Vill inte träffa han för att inleda något långt förhållande utan bara sexuellt och då kan det väl verka lite skumt att duka upp vid någons dörr när man inte setts på ett tag?

    Super gulligt ifall någon kan hjälpa mig med denna:)

  • Svar på tråden Våt och osäker
  • hejnina

    Jag skulle säga att du ska vänta tills ni ramlar in i varandra igen. Och se om det går att gå vidare på ett naturligt sätt. Tycker det känns obehagligt med folk som försöker få kontakt genom att stalka fram nummer.. Inte alls gulligt. Måste finnas andra du kan ligga med om det inte finns något naturligt sätt att få kontakt med denna.

Svar på tråden Våt och osäker