• Anonym (Yo)

    Finns det tjejer som inte gillar killar med "hunk"-utseende?

    I så fall skriv här.

  • Svar på tråden Finns det tjejer som inte gillar killar med "hunk"-utseende?
  • Anonym (Yo)
    katrinp skrev 2016-07-26 23:59:20 följande:

    Jag tycker faktiskt inte att det är särskilt snyggt alls...


    Vad gillar du för kropp då?
  • Anonym (Nja)

    Alltså, jag ska inte säga att själva utseendet är problemet, men ofta så är de där vältränade, välklädda, välkammade killarna fåfänga, självupptagna och tror att de är guds gåva till kvinnorna och är av den anledningen helt ointressanta för mig.

  • Carambolan

    Jag gillar absolut inte hunkar, om du syftar på gym-muskulösa, solbrända backslickkillar.

    Väljer alla gånger hellre en smal, långhårig rockerkille.

  • Anonym (Yo)
    Carambolan skrev 2016-07-27 00:38:04 följande:

    Jag gillar absolut inte hunkar, om du syftar på gym-muskulösa, solbrända backslickkillar.

    Väljer alla gånger hellre en smal, långhårig rockerkille.


    Vad har du själv för stil då?
  • Carambolan
    Anonym (Yo) skrev 2016-07-27 00:43:40 följande:

    Vad har du själv för stil då?


    Vad har det med saken att göra?
  • Anonym (Yo)
    Carambolan skrev 2016-07-27 00:47:16 följande:

    Vad har det med saken att göra?


    Ingenting, är bara nyfiken.
  • Coccolina

    Beror på vad du menar med hunk.... Jag tycker en snygg kille = hunk... 


    Men min hunk råkar vara en tanig syntare :-P Så långt ifrån gym och solbränne typen :-P


    I'm not crazy... My reality is just diffrent than yours....
  • Anonym (naeeej)

    Om man googlar "hunk" och går efter de bilderna som definition av hunk i denna fråga, nej. Gillar det inte. Kan uppskatta att de jobbat hårt för att se ut så och bryr mig inte särskilt mycket, alltså att jag inte känner avsmak eller så. Men det attraherar mig inte ett dugg. Vet inte riktigt varför, men gillar inte det där "överpolerade" och superdefinerade musklerna, såsom brösten och tvättbrädan till mage. Det är inte attraktivt för mig bara. 

    Försökte googla för att hitta en bild som visade mer vad jag gillar, men visade sig svårt haha.. vet inte vad jag ska söka på. Men det här är något som är lite mer i den stilen iallfall: shavingemporium.co.uk/wp-content/uploads/2014/03/best-body-groomer-for-men.jpg

    Han är rätt smal, men mer åt det håller än "hunk" bilderna. Kan få vara biceps och så, men inte överdefinerade eller superpumpade. Kan vara slimmad över torson, men ingen tvättbräda eller uppumpade bröst.

    Alltså, fit och hälsosam, men inte uppumpad hunk. 

  • Utflykt i verkligheten

    Om man ska utgå från själva nidbilden av en hunk så är det inget jag går igång på alls.

    Jag tänder på en man med en helt vanlig kropp. Den kan vara både tränad och otränad. Hellre en idrottare med äkta styrka och spänst än någon som ser uppumpad och överdriven ut.

    Håller även med Carambolan om att attityden/sättet som ofta följer med hunken, är otroligt avtändande!

Svar på tråden Finns det tjejer som inte gillar killar med "hunk"-utseende?