• Anonym (Ung man på 30 år.)

    Föräldrar i Lund/Malmö-trakten?

    Jag undrar om det finns några föräldrar i Lund-Malmö-trakten, som kan tänka sig att låta mig bli vän med erat/era barn i 5-10-årsåldern?

    Jag har social fobi, och har sedan fem år tillbaka inga vänner som jag träffar IRL.
    Jag hade inga vänner under större delen av min skolgång när jag själv var ett barn heller.

    Då jag känner att det är enklare och mer okomplicerat att umgås med barn (de följer inte så många oskrivna regler som vuxna), så skulle jag vilja skaffa några barn-vänner att träffa för att råda bot på min sociala fobi.

    Jag är intresserad av surdegsbakning, mjölksyrning av grönsaker, och liknande. Jag intresserar mig även för andlighet, meditation och oförklarliga fenomen.

    Om du är öppen för detta så hör av dig i en kommentar så skickar jag PM, eller skriv din epostadress så hör jag av mig.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-08-25 10:45
    Jag är själv en gammal själ, en s.k. starseed och även en indigo. Det skulle vara kul att träffa andra, nyligen reinkarnerade själar som även är starseed, men det är förstås inget krav.

    Jag gillar alla människor som har en genuin och äkta personlighet.

    Jag betraktar världen ur ett i första hand right-brain-perspektiv, och är väldigt intuitiv av mig.

  • Svar på tråden Föräldrar i Lund/Malmö-trakten?
Svar på tråden Föräldrar i Lund/Malmö-trakten?