• FairyWand

    Köpa Fairy Wand - original eller turbo?

    Vi vill testa en wand men har ingen tidigare erfarenhet av sådana. Har fastnat för Fairy Wand då de verkar väldigt omtyckta men vilken ska man ha, original eller turbo? Har någon kanske testat båda och kan ge sina synpunkter?

    Tror inte den extra styrkan i turbon egentligen behövs men det är ju även en del andra skillnader. Turbon är 25 cm lång istället för originalets 32 cm. Turbon har ett mindre huvud (4,5 cm och original har 5,5 ) utan räfflor. Original har räfflor vilket kanske kan vara skönt men säkert jobbigare att rengöra. Föredrar ni som har wand med eller utan räfflor?

    Har även läst att vissa tycker de kan bli lite avdomnade där nere av ett stort huvud medan ett mindre är lättare att bara träffa klitoris med, håller ni med eller är det bara bra att större del får vibrationer? Lättare med mindre huvud om man använder den när man har sex kanske?

    Turbon ska visst ha lite ettrigare vibrationer medan originalets är djupare, vad föredrar ni?

    De flesta omdömen man hittar är på originalet och de flesta är smått lyriska. Vill ju också åt det där som de skriver om men kan inte bestämma vilken modell Glad

  • Svar på tråden Köpa Fairy Wand - original eller turbo?
  • Anonym (bzz)

    Köpte en Doxy för någon vecka sedan och var inne på samma spår att skaffa mig en Fairy. Men jag valde denna istället då den fått bra kritik, dyrare men värd varje krona. Sen tror inte spåren är något skitsamlare på Fairy och de är säkert bra. Man får ju rengöra den efter. Jag gillar även att de har sladd så man slipper batteri. Kraft hela tiden. Denna köpte jag och det är en rejäl sak :) Älskar färgen!
    http://www.vuxentoys.se/sexleksaker-par/magic-wand-vibrator/doxy-die-cast-wand-massager-red.html

  • sannelee

    Jag gillar turbon, den känns stabilare och veknar inte som batteri driven kan göra.
    Å andra sidan har jag inte testat alla :)
    Lite nyfiken på Magic wand som har tillbehör, någon som testat? Den jag har är jag väldigt nöjd med så kanske den här är lika bra? Finns där till höger....


    http://bit.ly/1IPMdph

Svar på tråden Köpa Fairy Wand - original eller turbo?