• Anonym (Youtube)

    Jag är en av Sveriges största YouTubers, fråga mig vad du vill

    Hej

    Som rubriken lyder så jobbar jag med youtube. Är en av Sveriges största YouTubers. Fråga mig vad du vill :)

  • Svar på tråden Jag är en av Sveriges största YouTubers, fråga mig vad du vill
  • Anonym (Youtube)
    Anonym (S) skrev 2016-08-14 21:12:38 följande:

    Här emellan kallar TS mig "lilla vän". 

    Då svarar jag:Detta är vad jag skrivit, här är jag inte elak, förrän TS kallar mig "lilla vän". Jag bara konstaterar det jag tar för fakta. Det får man göra.


    Dock så menade jag inget otrevligt med lilla vän. Brukar skriva så ibland. Då kan du ju kolla av med mig innan du skriver otrevliga saker. Men ursäkta om du tog det otrevligt.

    För du har ju skrivit väldigt otrevliga saker efter den kommentaren. Då svarar jag med ironi.

    Du har ju mer eller mindre kallat mig dum vilket är väldigt förolämpande. Du känner inte mig så du vet inte om jag är intelligent eller dum.

    Vem vet jag kanske är med i Mensa med en iq på över 140. Man kan inte döma någon utifrån hur jag skriver.

    Vem vet jag kanske har dyslexi. Man måste tänka på sånt innan man vräker ut sig saker.
  • Anonym (S)
    Anonym (Youtube) skrev 2016-08-14 21:39:21 följande:
    Dock så menade jag inget otrevligt med lilla vän. Brukar skriva så ibland. Då kan du ju kolla av med mig innan du skriver otrevliga saker. Men ursäkta om du tog det otrevligt.

    För du har ju skrivit väldigt otrevliga saker efter den kommentaren. Då svarar jag med ironi.

    Du har ju mer eller mindre kallat mig dum vilket är väldigt förolämpande. Du känner inte mig så du vet inte om jag är intelligent eller dum.

    Vem vet jag kanske är med i Mensa med en iq på över 140. Man kan inte döma någon utifrån hur jag skriver.

    Vem vet jag kanske har dyslexi. Man måste tänka på sånt innan man vräker ut sig saker.
    Problemet med internet är ju att man inte kan uttrycka sig fullt ut. Men att skriva "lilla vän" är väldigt ofta nedlåtande.
    Men - du har rätt, och jag är inte sämre än att jag kan stå för det jag sagt och be om ursäkt för att jag varit hetsig. Jag upplevde att du hade en attityd, och om det var feltolkat av mig så är jag ledsen för att jag inte varit trevlig.
  • vampyria2
    Lottalottas2 skrev 2016-08-14 12:13:50 följande:

    Haha, "gammal tant på 44 år"?

    Skojar du nu eller?

    Annars är det nog dags för mig att kasta in handduken snart...

    Allvarligt talat, jag är född på 60-talet, mina ungar är 80- och 90-talister. Ingen av oss ser på några youtubekanaler eller följer några bloggar.

    Det finns säkert något för oss som vuxit ifrån tonårsnöjena men några kanaler på youtube eller några bloggar känner jag inte till... inga som skulle passa mig.

    Vad är det som är så intressant att följa?


    Hm jag var väl inte jätte seriös med mitt påstående om gamal tant utan mer att när det gäller den här frågan är jag typ ut gammal.

    Har förövrigt barn födda -92 och -94 som inte heller tittar på sånt.

    Jag frågade efter vad som såna som mig kunde titta på, vem vet det kanske finns riktigt intressanta saker där hm och du lär ju inte veta så mycket om det efter som du inte heller hänger där :)
  • Anonym (Knopp)
    Anonym (Youtube) skrev 2016-08-14 21:05:35 följande:

    Kommer inte svara på sådana frågor. Kom med seriösa om du undrar något :)


    Knappast en seriös tråd. Och säg i ts att bara seriösa frågor är välkomna. Men du är knappast seriös själv.
  • Anonym (Elvira)

    Vet ingen Youtuber som har nästan 400 K prenumeranter och beter sig så här omoget. Är själv youtuber, dock inte lika stor som ts påstår att hon är. Men seriöst TS, jag följer som sagt troligtvis dig redan, och älskar troligtvis dina videos men när du skriver så här ger du bara haters det dom vill ha. 


     


    "Har nog lyckats bättre än dig. Är miljonär och inte ens 30 år. Har rest jorden runt. Har fått möjligheter som du aldrig kommer få. 


    Har en universitetsutbildning, så när jag lägger av med youtube kommer jag börja arbeta med det jag vill. 

    I rest my case."
  • Anonym (Avslöjaren)
    Det är Clara henry! Hon skrev ju innan i en kommentar "i rest my case" och
    i hennes senaste video på youtube 5,31 minuter in i klippet säger hon "i rest my case".

    Det betyder att du är avslöjad Clara. Glad
  • Anonym (Name)
    Anonym (Youtube) skrev 2016-08-14 20:18:31 följande:
    Internet och sociala medier är framtiden.

    Men vill man leva på stenåldern så varsågod :)
    Är du medveten om att alla i den här tråden använder både internet och  social media när de skriver här på FL?
  • Velouria
    Anonym (H) skrev 2016-08-13 03:20:34 följande:

    Och exakt vad tillför detta till just den här diskussionen? Vill du klaga på dagens ungdom (för det har ju ingen generation gjort tidigare...) så kan du ju kanske skapa en annan tråd där ni gamla människor kan göra det ifred :)I alla fall, tillbaks till tråden; Det är inte Therese Lindgren, jag har mina misstankar om vem det kan vara dock. Det står mellan två stycken, men det bygger på att hon har ljugit eller överdrivit om vissa detaljer för att vara mer anonym


    Diskussion? Vilken diskussion? Den här tråden handlar inte om nånting. Tycket du att du diskuterar nånting själv här, mer än att gissa vem personen är?
    Integrerbart DNA
  • Anonym (S)
    Anonym (Avslöjaren) skrev 2016-08-14 23:07:29 följande:

    Det är Clara henry! Hon skrev ju innan i en kommentar "i rest my case" och
    i hennes senaste video på youtube 5,31 minuter in i klippet säger hon "i rest my case".

    Det betyder att du är avslöjad Clara. Glad


    Men det skrev ju jag FÖRE TS? Är jag då också Clara?

    Titta på hur TS uttrycker sig/vilka värderingar hon har och på hur Clara uttrycker sig och tar ställning till saker.
    Det skiljer sig.

    (Ta inte illa upp nu TS, jag försöker bara förklara hur jag resonerar ang. vem du är/inte kan vara.)
  • Anonym (Avslöjaren)
    Anonym (S) skrev 2016-08-14 23:36:37 följande:
    Men det skrev ju jag FÖRE TS? Är jag då också Clara?

    Titta på hur TS uttrycker sig/vilka värderingar hon har och på hur Clara uttrycker sig och tar ställning till saker.
    Det skiljer sig.

    (Ta inte illa upp nu TS, jag försöker bara förklara hur jag resonerar ang. vem du är/inte kan vara.)
    Ne, jag förstår hur du menar. Tyckte det bara var lite komiskt att Clara sa det i sin senaste video. Hon skrev ju även tidigare att hon inte hade kopierat dig, vilket är ett tecken på att hon brukar använda det uttrycket. 

    Men vad vet jag. Den som lever får se Glad
Svar på tråden Jag är en av Sveriges största YouTubers, fråga mig vad du vill