• Anonym (Funderar...)

    Vad gör er kåtast?

    Som frågan lyder: vilket av följande alternativ gör er kåtast? Vore roligt att veta hur pass utbrett det är här på FL :)

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad gör er kåtast?
  • Anonym (I wish)

    Just nu är det en fotbollsmamma i sonens fotbollsklubb så det blev övrigt. Hon är så vansinnigt sexig. 

  • Anonym (xx)

    Min älskare utan tvekan! Så galet sexig! Han tänder mig genom att bara se på mig

  • Anonym (Funderar...)
    Anonym (xx) skrev 2016-08-23 13:20:53 följande:

    Min älskare utan tvekan! Så galet sexig! Han tänder mig genom att bara se på mig


    Tvivlar starkt på att du har en så sexig älskare, tycker nog att Tony Irving borde göra dig kåtare.
  • Anonym (Såså)

    Beröring av en äldre man går jag verkligen igång på!

  • Anonym (49-åringen)

    Jag har blivit avsugen av en transvestit skönaste avsugning jag har varit med om

  • Anonym (Funderar...)
    Anonym (Såså) skrev 2019-05-03 10:06:21 följande:

    Beröring av en äldre man går jag verkligen igång på!


    Då borde du börja arbeta inom hemtjänsten ;)

    Nämen skämt åsido, mysigt! Vilken är din favoritålder? Tycker 60-taggarna är bäst!
  • Anonym (Funderar...)
    Anonym (49-åringen) skrev 2019-05-03 18:18:33 följande:

    Jag har blivit avsugen av en transvestit skönaste avsugning jag har varit med om


    Kvinnlig eller manlig transvestit?Tungan ute
  • Slånbär

    Hans kyss! Den startar all underbar kåthet på en mikrosekund! Bara jag tänker på den så...

  • Anonym (Hot)

    Alltså frågan är konstigt ställd. Jag har en kollega som gör mig kåt, men absolut inte alla mina kollegor. Vissa porrfilmer gör mig kåt. Ja och hade jag haft en partner, så hade denna gjort mig kåt.

Svar på tråden Vad gör er kåtast?