• acidphreak

    varför hittar man aldrig någon tjej att chatta med..?

    varför är det så svårt att hitta någon tjej att chatta lite med..? el är det bara jag..?

  • Svar på tråden varför hittar man aldrig någon tjej att chatta med..?
  • Jenna Eriksdotter

    Kan vara det att killar ofta säger samma saker som andra killar, vill ha sexuella konversationer när man fortfarande är främlingar. Tjatar om bilder, ringa, cam eller något annat, och man vill ofta inte ha kontakt med en massa killar som alltid vill att man ska göra något för att dom ska vilja prata,  Om du inte gör något av detta så måste det ju vara att ni helt enkelt inte är socialt kompatibla. Och är killen inte som jag beskriver här så finns ju fortfarande risken att det är tjejens brister som är problemet. Det är inte lätt för människor att komma överens konstigt nog. Det är ju omöjligt att svara på, så jag gör några generella gissningar här.  =D

  • Anonym (The one)

    Tror att tjejer/kvinnor i allmänhet är mer försiktiga när det gäller att ta kontakt...även skeptiska. Vissa är arroganta medan andra redan har funnit "the one"...kvinnor/tjejer tror jag fokuserar mer på en OM de just har funnit "the one". Många av de som hänger här har redan funnit honom. De som är lite "vildare"/busigare sugs relativt snabbt upp av diverse grupper som finns här på FL. Sen finns det givetvis de som blandar och ger. En anledning till att det är så tror jag beror på obalansen mellan könen på internet när det gäller denna kategorin, en annan anledning tror jag även är killars och mäns sätt att ta kontakt och uttrycka sig m.m. 

  • Jenna Eriksdotter
    Anonym (The one) skrev 2016-08-24 08:36:09 följande:

     De som är lite "vildare"/busigare sugs relativt snabbt upp av diverse grupper som finns här på FL. 


    Varför har jag inte blivit uppsugen? jag är busig utav bara helvete >=[   Var är denna grupp?
  • Anonym (Trista män)
    Jenna Eriksdotter skrev 2016-08-24 04:49:49 följande:

    Kan vara det att killar ofta säger samma saker som andra killar, vill ha sexuella konversationer när man fortfarande är främlingar. Tjatar om bilder, ringa, cam eller något annat, och man vill ofta inte ha kontakt med en massa killar som alltid vill att man ska göra något för att dom ska vilja prata,  Om du inte gör något av detta så måste det ju vara att ni helt enkelt inte är socialt kompatibla. Och är killen inte som jag beskriver här så finns ju fortfarande risken att det är tjejens brister som är problemet. Det är inte lätt för människor att komma överens konstigt nog. Det är ju omöjligt att svara på, så jag gör några generella gissningar här.  =D


    Om jag får tillägga en sak så är chatmän ofta väldigt lika varann...skriver samma saker och skickar likadana bilder...jag vill bli överraskad. Inte ha en bild på en karl under ett täcke...suck. sen kommer nästa bild på en kalsongklädd penis...
  • Anonym (Trista män)
    Jenna Eriksdotter skrev 2016-08-24 08:54:41 följande:

    Varför har jag inte blivit uppsugen? jag är busig utav bara helvete >=[   Var är denna grupp?


    Menar du att INGEN man skrivit till dig här???
  • Dasenhard
    Anonym (Trista män) skrev 2016-08-24 08:55:17 följande:

    Om jag får tillägga en sak så är chatmän ofta väldigt lika varann...skriver samma saker och skickar likadana bilder...jag vill bli överraskad. Inte ha en bild på en karl under ett täcke...suck. sen kommer nästa bild på en kalsongklädd penis...


    Jag försöker varva med olika bilder på mig så jag hoppas att jag inte är för tråkig med dom jag chattar med. Ingen har då klagat än...
  • Gaskarl
    Anonym (Trista män) skrev 2016-08-24 08:59:40 följande:

    Menar du att INGEN man skrivit till dig här???


    Jo, jag har gjort det.. Men när jag fick svar hade jag somnat.. Fräckt av mig..:0
  • Anonym (The one)
    Jenna Eriksdotter skrev 2016-08-24 08:54:41 följande:
    Varför har jag inte blivit uppsugen? jag är busig utav bara helvete >=[   Var är denna grupp?
    Ha ha...är du?, låter lovande :)...kolla in grupper under sex och samlevnad, så hittar du säkert.
  • Anonym (Trista män)
    Gaskarl skrev 2016-08-24 09:23:29 följande:

    Jo, jag har gjort det.. Men när jag fick svar hade jag somnat.. Fräckt av mig..:0


    Man kan väl svara när man vaknat med??
  • Anonym (Trista män)
    Dasenhard skrev 2016-08-24 09:15:27 följande:

    Jag försöker varva med olika bilder på mig så jag hoppas att jag inte är för tråkig med dom jag chattar med. Ingen har då klagat än...


    Finns nog trista kvinnor också men bara den andre har samma intresse så.
  • Jenna Eriksdotter
    Anonym (The one) skrev 2016-08-24 09:28:42 följande:
    Ha ha...är du?, låter lovande :)...kolla in grupper under sex och samlevnad, så hittar du säkert.
    Umm, nej naturligt vis inte! Tack för tipset dock ;)
  • Underhill
    Jenna Eriksdotter skrev 2016-08-24 09:35:13 följande:
    Umm, nej naturligt vis inte! Tack för tipset dock ;)
    ur welcome :)
    E vi överens så kör vi
  • anakin0102

    Känner själv igen problemet. Framför allt att hitta de man kanoch vill prata med. Många chatsiter verkar vara en STOR majoritet killar som hänger på. Annars tycker jag att jag är ganska duktig på att prata om annat också inte bara sex. Men behöver hitta rätt site 
    Tips?

Svar på tråden varför hittar man aldrig någon tjej att chatta med..?