• MrACR

    Svärföräldrar ... finner ingen lösning längre utom separation

    Har sedan några år tillbaka haft problem med att kunna umgås med minatt svärföräldrar. ..

    Gått till vc psykolog... fick ingen bra hjälp. Eller hon kunde typ inte förstod inte problemet.

    Ta hjälp från betalspykolog har inte råd...

    Vänder mig hit för att antingen få reda på vem man kan vända sig till enkelt kanske med telefon för att kunna lösa detta problem.

    Eller att det finns klokt folk på detta forum.

    Att min svärföräldrar beter sig på det sätt dom gör orkar jag snar inte med längre. Är rädd att min oro problem ska ställa till med hälso problem.. i längden. Kan som aldrig släppa deras översittare teknik att alltid se ner på allt jag min familj gör å sedan spydigt lyfta alla sina barn å i nästa sekund trycka ner en inför deras barn och barnbarn ... och ingen säger ett knyst eller tycker att det är fel. !.

  • Svar på tråden Svärföräldrar ... finner ingen lösning längre utom separation
  • Bamse22

    måste du umgås me dina svärföräldrar då? Och din man/sambo måste väl också inse problemet o stötta dig, är ju dig han lever me o inte sina föäldrar...

  • Anonym (C)

    Inte ens maken säger ett knyst o tycker det är fel...?

  • cupcakemom

    Måste du umgås med dom då? Och om inte din man står på din sida är väl han det största problemet och inte svärföräldrarna. Om så är fallet kanske ni två skulle bli hjälpta av familjerådgivning så ni får prata ordentligt och att han får hjälp att inse hur hans föräldrar behandlar dig och att det inte är ok och att han borde stå på din sida.

  • Dixie

    Hur hanterar din partner detta, vems sida står han på?!

    Ni behöver väl inte umgås med svärföräldrar om det är så jobbigt....

Svar på tråden Svärföräldrar ... finner ingen lösning längre utom separation