• Anonym (?)

    orgasmkräm

    Hej!
    Jag och hustrun funderar på att beställa orgasmkräm för att underlätta hennes orgasm, nu undrar vi är det någon som provat någon sådan och kan rekommendera eller avråda, de är ju ganska dyra så man vill ju köpa en som fungerar.

    Tack för hjälpen.

  • Svar på tråden orgasmkräm
  • Anonym (provat)

    Vi har provat. Den gjorde ingen skillnad alls för mig. Jag får lätt orgasm ändå, så kanske är det därför den var meningslös...Min man köpte en dyr sort som fått jättebra recensioner, vet inte vad den heter.

  • Anonym (well)

    Jag minns att det var prat om en sorts orgasmkräm får några år sedan men att man varnade för den då den innehöll fosterskadande hormoner. Vet inte vad den hette eller hur man fick tag på den dock men var lite försiktig när ni beställer och kolla innehållsförteckningen noga

  • MrFlex

    Jag har testat två olika på min fru men hon gillade det inte. Det hettade mest och kändes obekvämt. Jag fick på tungan och kände likadant:) Har aldrig använts sedan dess. Jag läste dock bre recensioner på sidan där jag köpte dem så troligtvis fungerar de bra för vissa. 

  • Anonym (Tjej)

    Har testat en från rfsu, oh yes tror jag den heter. Det pirrar lite, testade den en gång och fick orgasm då för första gången på länge men vet inte om den hade nåt med det att göra. Hade slutat med antidepressiva och inte kunnat komma på 2 år. Det kan ju bara haft med situationen att göra.

  • Anonym (?)

    Tack ni som svarat, ingen mer med erfarenhet?

Svar på tråden orgasmkräm