• Jens904

    Är det förmycket begärt

    Hej är en kille vid 20 års ålder och har ett jobbigt dilemma. Har en flickvän som är lik gammal och vi har varit tsm i 2 år. Vi har alltid haft grymt sex men nu vill hon att vi testar en massa nytt och nu kommer vi till dilemmat, hon vill att jag fistar henne men vet inte vad jag tycker om det. Hon är väldigt liten runt 158 cm och själv är jag 205cm och har ganska stora händer och fötter och hon vill att jag använder båda hålen vill inte såra henne eller hennes kropp invändigt snälla ge förslag?


    Ge förslag
  • Svar på tråden Är det förmycket begärt
  • GunnarKmrIn

    Försök tala till din flickvän om andra potentiella förslag som inte skadar utan tillfredställer båda. Även om båda era vägar till njutning är odefinierad finns det nästan alltid en väg ni båda kan åka för en väg fylld av roligheter.en annan lösning kan vara någon slags rådgivning med en expert som kanske kan recept skriva något speciellt glidmedel som kan hjälpa att trycka dina båda att bestiga in i din flickväns palats.

  • Inchthing

    HAHA
    eller så testar ni, är ganska säker på att hon säger ifrån om det gör ont du ! 

Svar på tråden Är det förmycket begärt