• Shaa

    Tarazine!! behöver hjälp

    Hej! finns det någon här som har beställt tarazine från ravaja.se? När jag beställde stod det Tarazine viktminskande kosttillskott på burkan på deras websida men jag fick burkan och det står bara Tarazine kosttillskott. Är det samma sak? jag känner mig förvirrad. Blev jag lurad? Det finns inget telefonnummer på deras websida om jag vill kontakta dem, svarar inte på epost och ingen retur adress heller!!! tacksam för information. Jag vill gå ner i vikt, har provat allt möjligt och det här var mitt sista hopp. Det går inte att banta för min del!!


    what this is??
  • Svar på tråden Tarazine!! behöver hjälp
  • Carambolan

    Du har sannolikt blivit lurad på ett eller annat sätt. Det är olagligt att inte skicka med tydlig returinformarion vid distansköp.

  • Birgitta02

    Det enda viktminskande pillret som finns är amfetamin där du helt enkelt slår ut lusten att äta. Man blir inte hungrig helt enkelt. Resten är båg.
    Äter du tre mål mat om dagen i normala portioner och inte tar om, så kommer du gå ner i vikt. Rör du också på dig så går du ännu mer ner i vikt.

  • Shaa
    Birgitta02 skrev 2016-09-20 22:31:45 följande:

    Det enda viktminskande pillret som finns är amfetamin där du helt enkelt slår ut lusten att äta. Man blir inte hungrig helt enkelt. Resten är båg.
    Äter du tre mål mat om dagen i normala portioner och inte tar om, så kommer du gå ner i vikt. Rör du också på dig så går du ännu mer ner i vikt.


    Precis som du skrev så hade någon annan skrivit och berättat hur bra tarazine är om man vill gå ner i vikt. Jag gå på crosstrainer varje annan dag för 40 minuter men ingen förändring på vågen.
  • Carambolan

    Träning gör väldigt liten skillnad för vikten om man tränar så lite som 40 min crosstrainer om dagen. Att lägga om kosten ger större resultat.

Svar på tråden Tarazine!! behöver hjälp