• hbghbg

    Samlag med min chef

    Hej. Vi hade en afterwork med jobb förra helgen och då hände något märkligt. Efter ett par öl och drinkar så frågade min chef(kvinna), om jag har ett bra sexliv. Jag svarade att jag har det absolut. Hon fortsatte och frågade om jag hade en tjej och jag svarade nej. Och jag frågade henne om hon hade en man och hon svarade ja! Jag går upp på dansgolvet och dansar och lite senare kommer hon upp och dansar med mig.vill tillägga att hon är het! Hon säger till mig om jag vill komma på efterfest hos henne och jag sa ja för trodde såklart alla skulle med i princip. Så vi hoppar in i taxin en stund senare och jag frågar var dom andra va och då sa hon att dom är påväg. Vilket dom i te va. När vi kommer in började hon kyssa mig direkt och jag fortsatte men slutade och sa till henne att det går ej. Men hon sa att jag får in 1500 extra på kontot om jag ligger med henne. Så jag sa ja och vi knullade (hennes man var i Tyskland). Efteråt bad hon mig inställa mig på hennes kontor på tisdagen för mer sex annars sprider hon ut att jag är bisexuell (gillar suga killar) som jag sa på fyllan till henne. Vad ska jag göra?

  • Svar på tråden Samlag med min chef
  • Anonym (!)

    Anmäla henne till hennes chef? Det är ju utpressning och sexuellt utnyttjande.

  • Anonym (..)

    Fast du äter bromsmediciner så att du inte smittar.
    Sedan säger du till andra att hon ville ha sex med dig,att du inte ville det och hittade på.

  • Anonym (Utnyttja situationen)

    Om hon nu är het är det väl vara att ha sex med henne igen.

    Hon låter som en psykopat och de ska man hålla sig väl med. Se till att hon fortsätter fylla bankkontot bara..

  • Wolt
    Anonym (Utnyttja situationen) skrev 2016-09-22 21:45:16 följande:
    Om hon nu är het är det väl vara att ha sex med henne igen.

    Hon låter som en psykopat och de ska man hålla sig väl med. Se till att hon fortsätter fylla bankkontot bara..
    Detta håller jag med om.
  • Frontline

    Varför tvekar du?
    Knulla på du är ju singel, fan du kan ju komma upp dig i hennes företag ju och du får betalt för att ha det skönt...


    Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Anonym (Hingst)

    Vilken dröm! Knulla en het brud och tjäna pengar. Kör hårt och gör allt du velat göra med en brud!

  • Anonym (R.R)
    Anonym (Hingst) skrev 2016-09-22 22:24:42 följande:

    Vilken dröm! Knulla en het brud och tjäna pengar. Kör hårt och gör allt du velat göra med en brud!


    Ja verkligen. Eftersom du är BS och gillar anus så kan du ju nu passa på att ta henne i prutten också. Vissa har tur!!
  • Frontline
    Anonym (R.R) skrev 2016-09-22 22:42:31 följande:
    Ja verkligen. Eftersom du är BS och gillar anus så kan du ju nu passa på att ta henne i prutten också. Vissa har tur!!
    Är det nåt fel på att ta en tjej i prutten?
    Har själv inte gjort det men är öppen för förslag så är det nåt fel i det?

    Livet är underbart när underlivet är bart :)
Svar på tråden Samlag med min chef