• Anonym ("Ellen")

    Min killes snopp stinker!

    Jag har den här tråden i "känsliga rummet" eftersom att jag vill vara anonym.

    Jag är 23 år gammal och har en pojkvän jag haft på snart ett år nu och detta har aldrig hänt mig. Under den senaste tiden så har min pojkväns snopp luktat fruktansvärt illa! En rutten ketchupfläck luktar det som OM inte värre. Hans penis är helt normal men lukten...oh my God. Den smakar inget speciellt sådär men som sagt, lukten är väldigt avtändande och jag vet inte hur jag ska berätta det för honom. Det är inte bara att slänga ut sig "Gubben, tvätta din penis eftersom den stinker.". Vad är det som får den att lukta så?! Luktar fan på två meters håll...

  • Svar på tråden Min killes snopp stinker!
  • Carambolan

    Kan det vara underkläder av dåligt material som inte andas?

  • Anonym (kli)

    Är det under förhuden eller är det i skrevet han luktar? Det är liksom svårt att säga något om det när man inte vet exakt varifrån lukten kommer.

  • Ms H

    Är det inte värre att låta honom (ovetandes?) gå runt och lukta illa inför alla han träffar än att säga "älskling, jag börjar bli bekymrad över den hör lukten som kommit på senare tid, har du funderat nått på vad den kan komma av och vad vi kan göra åt det?"?

  • Anonym (kli)

    Duscha med honom och tvätta av honom med skrubbvantar

  • Anonym (Usch)

    Svamp?
    Be honom att undvika tvätta med tvål, använd intim olja eller bara vatten

  • Anonym (Kenta)

    Grejen är att man faktiskt får tvätta sig då och då under dagen och defenetivt direkt efter jobbet. Olja kan va bra att använda med. När man kissat så börjar ju odörerna direkt, så tvätta av efter toabesökare, viktigt.

  • Anonym (Hfhgg)

    Jag brukar köra den hårda vägen.

    "Du har inte duschat. Jag går inte i närheten av din penis innan dess". Min sambo är hantverkare och jag har full förståelse för att det blir svettigt och äckligt i kalsongerna.

  • Anonym (;)

    Varifrån kommer lukten? Ge bättre beskrivning. Kan förresten säga att jag är lite i samma sits. Har också en pojkvän som inte har så jättetrevlig lukt på sin kuk. Det är nån vätska som kommer ut som luktar väldigt illa, vet inte vad det är för vätska men han har känt det själv. Annars luktar själva snoppen inte så mycket, men den här vätskan som kommer ut alltså..

  • Anonym ("Ellen")
    Anonym (;) skrev 2016-09-23 08:34:14 följande:

    Varifrån kommer lukten? Ge bättre beskrivning. Kan förresten säga att jag är lite i samma sits. Har också en pojkvän som inte har så jättetrevlig lukt på sin kuk. Det är nån vätska som kommer ut som luktar väldigt illa, vet inte vad det är för vätska men han har känt det själv. Annars luktar själva snoppen inte så mycket, men den här vätskan som kommer ut alltså..


    Är vätskan genomskinligt?
Svar på tråden Min killes snopp stinker!