• Quiz
    Du måste logga in för att besvara ett quiz.
  • Svar på tråden Sex quiz
  • Tom Araya

    Sex kläder?


    Ja Nej Ibland Alltid Kanske

    När jag har jacka på får jag det till sex, utan blir det fem och med skor åtta, om man räknar strumpor eller skor som två.
    ------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Kuk
    Stor Lång Liten Kort Hårig

    Någonstans mittemellan tror jag.
    ------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Bästa preshow?
    Nakna i köket Porr Romantisk film Straffningar Oralt

    Varierar, 1, 4 eller 5.
    -------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Kille?
    Lång men fet Kort men hårig Mellan men ful Bi men stor kuk Pengar men ful
    Stämmer sådär på mig... Vet inte om 183 cm ses som särskilt långt... har definitivt mage och några kg för mycket... ej bi, ej stor kuk, ej mycket pengar, ej hårig...
    -------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Orka
    Orka Orka Orka Orka Orka
    Orka
    Orka Orka Orka Orka Orka

    ???
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------
  • Anonym (antalet kläder)

    Fler eller färre än sex kläder beror på temperatur, väder, årstid och tillfälle. 

    Sommar: 
    Ett par shorts + kortkalsonger + ett par sockor + T-shirt
    = fem kläder.

    Kall vinterdag:
    Ett par byxor + långkalsonger + kortkalsonger + ett par sockor + ett par långstrumpor + undertröja + skjorta + ylletröja +  jacka + ett par handskar + mössa + halsduk
    = fjorton kläder.

    Finns alla varianter där emellan. Ibland kan man behöva extratröja även på sommaren och då blir det totalt sex kläder, vilket var vad du frågade efter.

  • Ida526

    hej!


    Jag undrar varför man ska ha sex med en mäniska. jag tycker det är okej när man är ensam inte när man har barn, för då kommer polis och tar barnet ifrån sina föräldrar och barna får inte se sina föräldrar igen. 

    Bara ett tips:
    Ha sex när man är ensam med en kvinna/Man, inte med ett barn i närheten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

    ly2


    Anonym
Svar på tråden Sex quiz