• Anonym (Yngve Käller)

    sexprat när vänninnor träffas?

    Hej.
    Pratar ni kvinnor om ert sexliv eller om sex när ni träffas? T ex om ni sitter några stycken och delar ett par flaskor vin över en tjejmiddag?
    Hur går snacket då liksom?

    Pratar ni om era fantasier?
    Pratar ni om ni haft p-byte eller testat analsex någongång eller så?
    Pratar ni om hur stor eller liten penis era partner har?
    Pratar ni om att ni skulle vilja testa tjejsex ( som jag tror 99% vill).

    Berätta gärna för jag har alltid undrat vad ni tjejer sitter och myser och smusslar om när vi män inte får vara med.. hi hi hi.. Skål

  • Svar på tråden sexprat när vänninnor träffas?
  • Aikido

    Nej ingenting sådant. Det blir prat om jakt, bilar och jobb. Ett djävla tjat om vilken ammunitionstyp som är bäst till det ena eller andra brukar det vara. Så trött...

  • Anonym (Yngve Käller)
    Aikido skrev 2016-09-27 13:24:44 följande:

    Nej ingenting sådant. Det blir prat om jakt, bilar och jobb. Ett djävla tjat om vilken ammunitionstyp som är bäst till det ena eller andra brukar det vara. Så trött...


    Ja är man en tjej som ser ut som du så förstår jag att man utvecklat ett annat intresse.. ha ha ha !!!
  • Bibbidi
    Anonym (Yngve Käller) skrev 2016-09-27 13:16:23 följande:

    Hej.
    Pratar ni kvinnor om ert sexliv eller om sex när ni träffas? T ex om ni sitter några stycken och delar ett par flaskor vin över en tjejmiddag?
    Hur går snacket då liksom?

    Pratar ni om era fantasier?
    Pratar ni om ni haft p-byte eller testat analsex någongång eller så?
    Pratar ni om hur stor eller liten penis era partner har?
    Pratar ni om att ni skulle vilja testa tjejsex ( som jag tror 99% vill).

    Berätta gärna för jag har alltid undrat vad ni tjejer sitter och myser och smusslar om när vi män inte får vara med.. hi hi hi.. Skål


    Nej
    Nej
    Nej
    Nej
    Nej

    Pratar om hur det går på jobb, vad som hänt senaste tiden, gamla minnen osv.
    ♪ Bibbidi-Bobbidi-Boo ♫
  • Aikido
    Anonym (Yngve Käller) skrev 2016-09-27 13:26:45 följande:
    Ja är man en tjej som ser ut som du så förstår jag att man utvecklat ett annat intresse.. ha ha ha !!!



  • Anonym (Vill också veta!)

    Jag är också väldigt intresserad! Självklart är det ju väldigt individuellt.
    Tacksam om folk skulle kunna dela med sig på ett ungefär hur deras tjejkonversationer går till när ni är flera, vad ni snackar om samt vilken ålder ni är i? Tänker att det kan vara skillnad på 20 åringar och 40 åringar t.ex så skriv gärna ålder också! :)

  • Anonym (Yngve Käller)
    Anonym (Vill också veta!) skrev 2016-09-27 13:34:25 följande:

    Jag är också väldigt intresserad! Självklart är det ju väldigt individuellt.
    Tacksam om folk skulle kunna dela med sig på ett ungefär hur deras tjejkonversationer går till när ni är flera, vad ni snackar om samt vilken ålder ni är i? Tänker att det kan vara skillnad på 20 åringar och 40 åringar t.ex så skriv gärna ålder också! :)


    Min fru säger att det mest blir prat om barnen och förlossningar och så. Men jag undrar jag.......... Till mig är hon väldigt ful i munnen och har t om sagt att hon gärna skulle vilja smeka / bli smekt av en av dessa kvinnor som brukar vara med i deras "gäng"... Skulle vara sjukt upphetsande att få höra kvinnor prata om sex.. Cool
  • Anonym (Yngve Käller)
    Anonym (Yngve Käller) skrev 2016-09-27 13:38:48 följande:
    Min fru säger att det mest blir prat om barnen och förlossningar och så. Men jag undrar jag.......... Till mig är hon väldigt ful i munnen och har t om sagt att hon gärna skulle vilja smeka / bli smekt av en av dessa kvinnor som brukar vara med i deras "gäng"... Skulle vara sjukt upphetsande att få höra kvinnor prata om sex.. Cool
    vi är förövrigt runt 40 år..
  • Anonym (Absolut)
    Anonym (Yngve Käller) skrev 2016-09-27 13:16:23 följande:

    Hej.
    Pratar ni kvinnor om ert sexliv eller om sex när ni träffas? T ex om ni sitter några stycken och delar ett par flaskor vin över en tjejmiddag?
    Hur går snacket då liksom?

    Pratar ni om era fantasier?
    Pratar ni om ni haft p-byte eller testat analsex någongång eller så?
    Pratar ni om hur stor eller liten penis era partner har?
    Pratar ni om att ni skulle vilja testa tjejsex ( som jag tror 99% vill).

    Berätta gärna för jag har alltid undrat vad ni tjejer sitter och myser och smusslar om när vi män inte får vara med.. hi hi hi.. Skål


    Visst gör vi det, men nog inte på det sätt som du tror eller hoppas.

    Fantasier - nej
    Partnerbyte - kan man möjligen skämta om när man uppnått en viss promillehalt/fnitternivå
    Penisstorlek - aldrig om nuvarande, men jag har hört en del prata om sina ex
    Tjejsex - har jag aldrig hört något om (och har själv noll intresse av det!)

    Det vi mest diskuterar är om ifall sexlivet blivit tråkigt, och vad man ska göra åt det, och vad det kan tänkas bero på. Skumma saker som varit misslyckade som man kan skratta åt i efterhand. Om man har en liten spännande flört eller avståndscrush som ger krydda åt vardagen. Att man varit på sexmässa och köpt fluffiga handklovar för att testa lite. Hur det var när man blev av med oskulden.

    Jag har aldrig varit med om att man har diskuterat sex särskilt ingående om man varit fler än två i sällskapet. Och sexet kommer in i diskussionen om relationen och hur man har det i allmänhet. Det ligger lite på samma nivå som att man är orolig över barnens bristande intresse för skolan eller de jobbiga omstruktureringarna på jobbet.
  • Anonym (Ointressant)
    Anonym (Absolut) skrev 2016-09-27 13:40:14 följande:
    Visst gör vi det, men nog inte på det sätt som du tror eller hoppas.

    Fantasier - nej
    Partnerbyte - kan man möjligen skämta om när man uppnått en viss promillehalt/fnitternivå
    Penisstorlek - aldrig om nuvarande, men jag har hört en del prata om sina ex
    Tjejsex - har jag aldrig hört något om (och har själv noll intresse av det!)

    Det vi mest diskuterar är om ifall sexlivet blivit tråkigt, och vad man ska göra åt det, och vad det kan tänkas bero på. Skumma saker som varit misslyckade som man kan skratta åt i efterhand. Om man har en liten spännande flört eller avståndscrush som ger krydda åt vardagen. Att man varit på sexmässa och köpt fluffiga handklovar för att testa lite. Hur det var när man blev av med oskulden.

    Jag har aldrig varit med om att man har diskuterat sex särskilt ingående om man varit fler än två i sällskapet. Och sexet kommer in i diskussionen om relationen och hur man har det i allmänhet. Det ligger lite på samma nivå som att man är orolig över barnens bristande intresse för skolan eller de jobbiga omstruktureringarna på jobbet.
    Precis så. Och så pratar man om sina förossningar och barnen och relationer till svärföräldrar, jobb, sjukdomar, recept, smink, kläder, butiker, semestrar och så framför allt så snackas det mycket skit om gemensamma bekanta eller - för övriga deltagare - obekanta. Man ventilerar och kräker ur sig.
    Men det är samma saker som jag kan prata om på jobbet på fredagarna, så det är knappast något som är särskilt spännande eller fnissigt.
    De mer intima bitarna (oftast då bekymmer) tar man med en person i taget. Inte i en grupp.
Svar på tråden sexprat när vänninnor träffas?